به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه شامگاه چهارشنبه با قضاوت بهروز جعفری به عنوان داور اول، محمد عشق دوست به عنوان داور دوم و حمید حقی و محمود کشفی به عنوان ناظران بازی در سالن المپیک گنبدکاووس و با حضور پرشور هواداران هاوش گنبد برگزار شد.
هاوش گنبد با توجه به شکست خود در بازی نخست در تهران، بازی را با جدیت آغاز کرد و تلاش بسیار برای برتری در گیم اول داشت ولی این تیم بانک سرمایه بود که از اواسط گیم با پنج اختلاف پیش افتاد و در نهایت موفق شد با نتیجه 25 بر 22 نتیجه گیم نخست را به سود خود تمام کند.
گیم دوم بازی بسیار گرم و نفسگیر برگزار شد و تیم هاوش گنبد با تشویق تماشاگران خود، تا امتیاز 16 از میهمان خود پیش بود.
در ادامه بازی، بازیکنان بانک سرمایه بازی را به تساوی کشانده و در نهایت با استفاده از اشتباهات بازیکنان هاوش گنبد، موفق شدند با نتیجه 27 بر 25 گیم دوم را نیز با پیروزی پشت سر بگذارند.
بازیکنان تیم هاوش گنبد در گیم سوم نیز بازی را جنگنده آغاز کردند و به همین دلیل بازی این گیم به صورت پایاپای دنبال شد و در اواسط این گیم، با اعتراض بازیکنان تیم سرمایه به داور بازی، جو آرام تماشاگران متشنج شد و به دنبال این اعتراضات، داور مسابقه به یکی از بازیکنان تیم بانک سرمایه کارت زرد نشان داد.
در ادامه بازی، بازیکنان تیم بانک سرمایه با حفظ برتری خود موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ این گیم را نیز به سود خود به اتمام رسانده و در نتیجه نهایی نیز با حساب سه بر صفر، حریف گنبدی خود را شکست دادند.
اعتراض تماشاگران گنبدی نسبت به اقدام برخی بازیکنان بانک سرمایه در اعتراض به داور، فضای سالن را در اواخر بازی تا حدی متشنج کرد و به همین دلیل بازیکنان تیم بانک سرمایه با سوت پایان بازی بلافاصله زمین را ترک کرده و به رختکن رفتند.
ابراز علاقه تماشاگران به فرهاد قائمی بود بازیکن گنبدی تیم بانک سرمایه از دیگر حواشی پایان بازی هاوش گنبد و بانک سرمایه بود و این بازیکن با اهدای لباسش به تماشاگران از آنها قدردانی کرد.
تیم هاوش گنبدکاووس، دیدار نخست مرحله حذفی در تهران را نیز با نتیجه سه بر صفر به بانک سرمایه واگذار کرده بود و با قبول شکست دوم در خانه خود در برابر این تیم، عملا از دور مسابقات کنار رفت.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.