به گزارش خبرنگار ایرنا، در دومین دیدار تیم های کاله جوان مازندران و شهروند اراک در چارچوب مرحله حذفی این رقابت ها که پنجشنبه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار شد ، نماینده اراک با نتیجه 3بر 1 میزبان خود را شکست داد و با توجه به پیروزی بازی نخست در خانه ، با کسب دومین پیروزی خود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.
شهروندی ها که در این دیدار از چهار بازیکن مازندرانی نیز سود می بردند ، در ست های اول ، سوم و چهارم با امتیازهای (25 - 23 )، (25 - 22 ) و (25 - 13 ) موفق به شکست کاله شدند و تیم میزبان هم تنها در ست دوم با امتیاز (21 - 25 ) پیروز از زمین خارج شد.
این دیدار یک ساعت و 50 دقیقه طول کشید و بیش از یکهزار و 500 تماشاگر آملی از نزدیک نظارگر آن بودند.
داور این مسابقه نیز سه کارت زرد و قرمز به بازیکنان دو تیم نشان داد. دانیال صادقی از تیم کاله جوان با کارت قرمز اخراج شد و فرهاد یولمه از تیم شهروند اراک و رضا گراقولی از تیم کاله جوان هم کارت زرد از داور نخست این دیدار گرفتند.
تیم شهروند اراک در پایان بازی های مرحله مقدماتی این مسابقات با کسب 9 پیروزی و 28 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه دوم صعود کرده بود و تیم کاله جوان با 8 پیروزی و 22 امتیاز در جایگاه چهارم گروه نخست قرار داشت که در مرحله حذفی به مصاف هم رفتند.
پیش از این هم تیم های توپکا بابلسر و بیمه رازی نور دو نماینده مازندران در پایان مرحله مقدماتی حذف شده بودند.
مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاههای کشور جام شهید ' محسن حججی' با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.