به گزارش خبرنگار ایرنا ، دو تیم شمالی عصر چهارشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که تیم کاله با نتیجه 3 بر صفر حریف گنبدی خود را بدرقه و 3 امتیاز خانگی را به اندوخته های خود اضافه کرد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در این دیدار در 3 ست متوالی و با امتیازهای ( 25 بر 23) ،(25 بر 20 ) و (25 بر 18 ) از سد تیم هاوش گنبد گذشت و هفتمین پیروزی این فصل خود را درکنار اندک تماشاگران آملی جشن گرفت.
بازیکنان کاله دراین دیدار در دفاع روی تور، توپ گیری در عقب زمین و سرویس های هدفدارموفق تر از حریف گنبدی عمل کردند وبا پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
کاله مازندران با کسب 3 امتیاز این بازی خانگی 23 امتیازی شد و جایگاه پنجمی خود را در جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته سیزدهم حفظ کرد.
تیم هاوش گنبدکاووس هم با قبول نهمین شکست این فصل خود با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.
** ثبت نهمین شکست خانگی سارویه 21 درلیگ برتر
تیم پرحاشیه نماینده ساری که با نام جدید سارویه 21 در هفته سیزدهم این مسابقات در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری از تیم خاتم اردکان یزد میزبانی کرده بود، با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به میهمان خود باخت و 3 پله در جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرد.
تیم خاتم اردکان ست های اول ، سوم و پنجم این دیدار با امتیازهای ( 25 بر 14) ( 25 بر16 ) و ( 15 بر 12 ) موفق به شکست میزبان ساروی شد و درمقابل سارویه 21 هم در ست های دوم و چهارم با امتیازهای (25 بر19 ) و ( 25 بر21 ) صاحب برتری شد.
تیم خاتم اردکان با کسب 3 امتیاز از ساری 17 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و سارویه 21 ساری هم با 14 امتیاز اندوخته گذشته خود به رده دهم و جمع تیم های انتهای جدولی اضافه شد.
لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با حضور 12 تیم در حال برگزاری است و تیم بانک سرمایه تهران با 34 امتیاز پیشتاز بلامنازع این مسابقات است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.