به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه از ساعت 17:30 دقیقه چهارشنبه در سالن المپیک گنبدکاووس با قضاوت بهروز جعفری به عنوان داور اول و محمد عشق دوست به عنوان دوم و با نظارت خلیل یگانه مجد برگزار شد و در گیم اول تیم میزبان از اواسط بازی برتری خود را بر بانک سرمایه دیکته کرد و با نتیجه 18 بر 14 از میهمان خود پیش افتاد.
در ادامه این گیم، تیم هاوش گنبد موفق شد با حفظ برتری خود که با تشویق های بی امان هوادارانش همراه بود، در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به برتری برسد.
در گیم دوم این شاگردان مصطفی کارخانه بودند که از اواسط بازی اداره بازی را در دست گرفتند و در وقت استراحت فنی دوم با نتیجه 16 بر 12 از میزبان خود پیشی گرفته و در ادامه با حفظ برتری خود با نتیجه 25 بر 16بازی را به سود خود تمام کردند.
گیم سوم با بازی پایاپای دوتیم تا امتیاز 11 پیش رفت و از این لحظه به بعد بود که بازیکنان بانک سرمایه موفق شدند با کسب امتیازهای پیاپی و رسیدن به امتیاز 16، اختلاف امتیاز خود با حریف را به پنج رسانده و با حفظ این برتری موفق شدند با نتیجه 25 بر 21 گیم سوم بازی را نیز به سود خود به پایان برسانند.
گیم چهارم با بازی طوفانی بانک سرمایه آغاز شد و بازیکنان با تجربه این تیم در آغاز بازی موفق شدند به امتیاز هفت برسند در حالی که هاوش گنبد تنها یک امتیاز کسب کرده بود.
برتری شاگردان کارخانه در ادامه بازی نیز بیشتر نمایان شد و این گیم در نهایت با نتیجه 25 بر 15 به نفع تیم بانک سرمایه پایان یافت و این تیم موفق به تداوم صدرنشینی خود در جدول لیگ برتر والیبال مردان کشور در پایان هفته هفتم شد.
1860/9433
خبرنگار: اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.