حجت الاسلام حسین تکمیلی روز سه شنبه در نخستین نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت: هم اکنون انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگوی کشورهای دنیا و ملت های مقاوم تبدیل گشته است.

وی با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدا و تبیین آرمانهای شهدا و امام شهدا و ارزش ها و آرمان های انقلاب، حضورحداکثری همه آحاد و اقشار مختلف مردم را در آیین باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن خواستار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شیروان هم در این نشست گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمانی ۲۲ بهمن امسال با توجه به شرایط کشور،  مشت محکمی بر استکبارو آمریکا و هم پیمانانش خواهد بود.

مهرداد ایزانلو اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگوی تمام عیار جنبش ها و حرکت های بیداری اسلامی در منطقه و کل دنیا است.

وی گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی است برای تبیین  ارزش های متعالی انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) و شهدا برای آحاد مردم بویژه نسل جوان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شیروان گفت: در کنار برنامه هایی که دستگاه های اجرایی در این ایام دارند و معمولا افتتاح طرح های عمرانی در اولویت است باید برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنرب و شادی بخس نیز در دستور کار باشد تا ایام با نشاطی برای شهروندان رقم بخورد.

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان در ۶۰ کیلومتر شرق بجنورد واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.