حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، شامگاه جمعه در آیین پاسداشت سردار شهید سلیمانی و سومین شب از ایام فاطمیه در آستان امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد اظهار داشت: هر شخصی که با خدا معامله کند به گونه ای که همه اعمال و گفتار او با اخلاص ناب همراه باشد، خداوند تمامی امور زندگی اش را به نحوی تنظیم می کند که صاحب عزت در دنیا، رستگاری در آخرت و هیبت در نزد دشمنان شود که نمود عینی آن شهید سلیمانی است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با خدا معامله کرد، افزود: هر کسی که با خدا معامله کند، بازخورد آن چیزی جز محبت آن در دل امت مسلمان نمی تواند باشد و ما مشاهده کردیم که شهادت سردار سلیمانی چگونه موجب اندوه و غم میلیون ها انسان شد.
وی تصریح کرد: هدیه خداوند به شهید سلیمانی،  عزت، رستگاری و هیبت بود، به گونه ای که با دفاع و حراست شهید سلیمانی از دین راستین، خدا نیز در مقابل به او عزت کم نظیری بخشید و نگذاشت بنده مومن او زیر سیطره و نفوذ ظالمان زمان باشد.
حجت الاسلام یعقوبی افزود: این شهید علاوه بر عزت، دارای رستگاری و هیبت نیز بود، زیرا که با شنیدن نام او لرزه بر دل ظالمان زمان می افتاد و آنها پریشان می شدند، به تعبیری شهید ابهت و هیبت خاصی داشت چون که ایمان و اخلاص او ویژه بود و نمونه این هیبت را می توان در بازپس گیری اربیل عراق از اشغال داعشی ها، فقط با شنیدن حضور سردار سلیمانی در این عملیات مشاهده کرد.  
وی از حضور چشمگیر مردم ولایتمدار در پاسداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی قدردانی کرد و گفت: مردم با حمایت خود از رزمندگان جبهه مقاومت به خوبی نشان دادند که ملتی بصیر، آگاه و ولایتمدار باغیرت هستند و به دشمنان نشان دادند که این انقلاب و نظام اسلامی قدرت و هیبت خاصی دارد.
سومین شب از ایام فاطمیه شامگاه جمعه با حضور چشمگیر شهروندان بجنوردی در آستانه امامزاده سید عباس(ع) برگزار شد که حاضران در این مراسم با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا» و «لبیک یا حسین» بار دیگر بر تداوم راه سردار سیلمانی تاکید کردند.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

در واکنش به این اقدام تروریستی دولت آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه این هفته از شلیک چندین موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد نظامیان آمریکا در استان الانبار عراق خبر داد که خسارات زیادی به این پایگاه وارد آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.