‌مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فاروج روز چهارشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: طرح سالن ورزشی کارگران فاروج در سال ۹۰ کلنگ‌زنی شده و تا امسال با ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

غلامرضا گلی افزود: در سال مالی ۹۸-۹۷ افزون بر ۲ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته بود که در سفر تابستان هیات دولت به استان نیز ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سررسید سه ساله برای این طرح مصوب شد که ۱۰ میلیارد ریال آن برای امسال پیش بینی شده و تا پایان سال هم ۳ میلیارد ریال اختصاص می یابد.

وی گفت: با اعتباری که از این محل اختصاص یافته امسال در مرحله اول سوله ورزشی تکمیل می شود و محوطه سازی و حصارکشی، فضای سبز، توقفگاه و حفر چاه آن در سال آینده انجام می شود.

وی با بیان اینکه اجرای راه دسترسی نیز از سوی شهرداری انجام شده است، بیان داشت: یک راه ۱۲ متری برای این طرح ورزشی ایجاد شده که تنها بخش کوچکی از این مسیر به دلیل نداشتن توافق مالک باقی مانده، که در دست پیگیری و تکمیل است.

گلی یادآور شد: این سوله ورزشی در زمینی به مساحت افزون بر یک هکتار ساخته شده است.

اسفندماه سال ۹۷، رئیس وقت شورای شهر فاروج در گفت و گو با ایرنا  از گرفتن موافقت سه تن از مالکان زمین های مسیر سوله ورزشی کارگران خبر داده و گفته بود که عدم سکونت مالک چهارم در شهرستان، روند کار را طولانی کرده که با امضای این تفاهم نامه، کار آسفالت به انجام رسیده و مجموعه آماده بهره برداری می شود و به محض مناسب شدن عملیات آسفالت آغاز می شود.

در همان زمان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز از اختصاص چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل مجموعه ورزشی کارگران شهرستان فاروج خبر داده بود که این اعتبار در نشست استاندار خراسان شمالی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، منظور شده بود.

شهرستان ۵۰ هزار نفری فاروج در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.