مدیر فنی اترک خراسان شمالی پنجشنبه‌شب به خبرنگار ایرنا گفت: اترک در پایان این دیدار که با رقابت کشتی‌گیران در ۱۰ وزن برگزار شد، نتیجه را ۷ بر ۳ به ایران‌مال تهران واگذار کرد.

محمد طلایی اظهار داشت: در این رقابت که به میزبانی بجنورد برگزار شد، اگرچه به تیم حریف باختیم اما کشتی گیران ما خود را برای رقابت های بعدی آماده می کنند.

وی افزود: تیم ایران‌مال، چهار سال پیاپی، قهرمان لیگ برتر بوده است و البته ما نیز در زمانی محدود تیم را برای حضور در این عرصه آماده کرده ایم و امید می رود در بازی برگشت، تیم ما با آمادگی بیشتری روی تشک برود.

مدیر فنی تیم کشتی اترک خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این تیم در هفته آینده، در دومین دیدار خود در بجنورد، میزبان تیم آسانسور پله برقی بهران خواهد بود.

رقابت امروز کشتی‌گیران تیم های اترک و ایران‌مال در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم در سالن شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

مدیرفنی تیم کشتی اترک خراسان شمالی در نشست خبری پیش از بازی هفته جاری گفته بود که به هواداران این تیم قول می دهم این تیم نه تنها در ردیف چهار تیم برتر لیگ قرار خواهد گرفت بلکه در میان این چهار تیم نیز از مدعیان اصلی خواهد بود.

هم اینک ۱۵ کشتی گیر با این تیم قرارداد بسته اند که پنج تن از آنها بومی هستند که در دور رفت،  ۹ و ۱۰ آبان با تیم آسانسور بهران از تیم های قدرتمند کشتی کشور، رقابت خواهند داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.