به گزارش ایرنا فیروز کریمی روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران این استان، با تاکید بر استفاده بهینه از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن، اظهار داشت: حمایت های استاندار و مردم ورزش‌دوست استان می تواند باعث شکوفایی این ظرفیت ها و درخشش این استعدادها در میادین کشوری شود.
این بازیکن و مربی استعدادیاب فوتبال، که به منظور آزمون گیری و سنجیدن فوتبالیست های داوطلب عضویت در تیم دسته دومی اترک خراسان شمالی در این استان حضور یافته است، افزود: در راستای ارتقای فوتبال این استان با تمام توان در خدمت این تیم خواهم بود.
کریمی با اشاره به هم‌سطح بودن تیم های حاضر در لیگ دسته ۲ کشور، خاطرنشان کرد: اترک نیز می تواند به اندازه تیم های رقیب خود در دیگر استان ها، شانس برد و صعود داشته باشد.
وی روند تمرینات تیم را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: چند نفر از بازیکنان انتخابی برای تیم اترک سابقه بازی های متعدد در لیگ دسته یک کشور را دارند که همین می تواند عاملی برای قرار گرفتن تیم در کورس نهایی لیگ باشد.
کریمی یادآور شد: هنوز تیم از نظر آمادگی جایگاه خود را پیدا نکرده است ولی سعی داریم تا مدت زمان باقی مانده تا آغاز مسابقات لیگ و یا با گذراندن چند دیدار اولیه، خود را به سطح لیگ برسانیم.

آرزوی صعود به دسته یک را داریم 

مدیر فنی تیم فوتبال دسته دومی اترک خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد که با حمایت های بی‌دریغ مدیران ارشد استان و پشتیبانی متعصبانه مردم، این تیم در نخستین سال حضورش به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

کریمی با اشاره به لزوم برگزاری اردوهای تیم در سطح لیگ در تهران، به دلیل دسترسی راحت تر و نبود مشکلات پروازی و زیرساخت های بی‌شمار، اظهار داشت: برگزاری این اردوها در استان هزینه های زیادی به تیم تحمیل میکند.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز آزمون‌گیری از بازیکنان هر هفته و تمرینات هر روز انجام می شود و با همراهی خوبی که در استان صورت گرفته، می توان روزهای خوبی را نوید داد.

کریمی در خصوص استفاده از ستاره های مطرح و ملی پوش در تیم اترک نیز گفت: البته پیشنهادهایی به چند بازیکن از جمله عماد و میلاد زکی‌پور و سیداحمد مهدی‌زاده، که سابقه بازی های زیاد در لیگ برتر دارند، شده است ولی هنوز پاسخ نهایی آنها نشده است.
وی افزود: با این وجود نباید انتظار داشته باشیم که بازیکن ملی پوش در تیم حضور یابد بلکه باید خوشامدگویی ما در استان به بازیکنان به گونه ای باشد که خودشان و دیگران را مجاب به حضور در تیم کنند.

امکان بومی‌سازی تیم وجود ندارد

رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی نیز با بیان اینکه امکان استفاده ۱۰۰ درصدی از بازیکنان بومی در تیم ها وجود ندارد، اظهار داشت: امروز مرزهای فوتبال شکسته شده و بازیکنان هیچ کدام از تیم های بزرگ نه تنها بومی نیستند بلکه بسیاری از آنها از افراد شایسته غیربومی هستند.
حسین جعفرزاده گفت: هم اکنون ۱۸ بازیکن از مجموع ۳۵ بازیکن مورد نیاز برای تیم انتخاب شده و قرارداد آنها منعقد شده است و مابقی در حال گذران آزمون و جذب هستند.
آزمون‌گیری از بازیکنان تیم فوتبال اترک خراسان شمالی توسط فیروز کریمی برای گزینش بازیکنان نهایی جهت حضور در لیگ دسته ۲ کشور از دیروز - شنبه- در زمین چمن ورزشگاه تختی بجنورد آغاز شده که تا نهم مهرماه ادامه می یابد.

اترک به سرمربی‌گری «ساکت الهامی»، نخستین نماینده خراسان شمالی در لیگ فوتبال کشور است.

ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.