این بازی  عصر دوشنبه  در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم فجر همانگونه که پیش بینی می شد با نتیجه پُر گل چهار بر صفر از سد ملوان گذشت و به سه امتیاز با ارزش و همراه با تفاضل گل مناسب دست یافت.

بازی با برتری تیم فجر آغاز شد و این تیم رفته رفته عرصه را بر حریف خود تنگ کرد و خیلی زود هم به گل رسیدند تا دغدغه‌ای در ادامه بازی نداشته باشند.

دقیقه ۱۵ میزبان به خواسته خود رسید در این لحظه ایوب کلانتری که نبض بازی تیمش در میانه میدان در دست داشت بر روی ارسال کرنر مواج  توپ با ضربه سر بابا محمدی به گل اول بازی تبدیل شد تا خیال داود مهابادی سرمربی تیم فجر راحت شود.

فجری‌ها پس از به ثمر رسیدن گل این بار عقب نشینی نکردند و به حملات خود ادامه دادند تا اینکه دقیقه  ۲۳ به گل دوم دست یافتند ، در این لحظه باز هم ایوب کلانتری مهاجم تیمش را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا مدافع ملوان، محمد امینی مهاجم فجر را با خطا متوقف سازد و داور هم رای به اعلام پنالتی داد.

میلاد امیری با یک ضربه دقیق از روی نقطه پنالتی گل دوم فجر را به ثمر رساند تا این تیم مزد بازی تهاجمی و حساب شده خود را بگیرد.

بازیکنان تیم ملوان به اعلام ضربه پنالتی متعرض بودند و تا لحظاتی هم با داور بازی چانه زنی کردند اما نتیجه ای در بر نداشت.

بعد از گل دوم تیم فجر باز هم اشتهای خود را برای زدن گلهای بیشتر نشان داد و در دقیقه ۳۵ بازی هم ضربه خوب محمد حسین کریم زاده بازیکن تیم فجر با واکنش عالی  مبین عشایر دروازبان تیم ملوان توپ به کرنر رفت و این ضربه هم  ثمری برای تیم فجر نداشت.

در دقایق باقی مانده نیمه نخست فجری‌ها می توانستند تعداد گل‌های خود را افزایش دادند که اینگونه نشد و در حالیکه تیم میزبان در این نیمه تیم برتر بودند با زدن ۲گل به رختکن رفتند و تیم میهمان هم  حرفی برای گفتن نداشت .

در نیمه دوم نیز تیم میزبان باز هم حمله را در دستور کار خود قرار داد تا بر تعداد گل‌های خود بیفرایند که اینگونه شد و مزد بازی هجومی خود را با زدن ۲ گل دیگر گرفتند.

دقیقه ۵۶ محمد امینی پس از جا گذاشتن مدافع روبرو با یک ضربه زیبا توپ را به گوشه دروازه تیم ملوان فرستاد تا گل سوم میزبان رقم بخورد.

فجری ها دست بردار نبودند و باز هم دست به حمله زدند تا اینکه در دقیقه ۶۱ بر روی ارسال خوب محمد امینی توپ با ضربه سر زیبا و شیرجه ای محمد حسین کریم زاده به گل چهارم بازی تبدیل شد تا میهمان کاملا تسلیم شود.

دقیقه ۷۲ ضربه ایوب کلانتری که در این بازی خوب ظاهر شده بود تنها تیر دروازه ملوان مانع از به ثمر رسیدن گل پنجم فجر شد و لحظاتی بعد هم جایش را به رضا آقابابایی داد که این بازیکن هم در بدو ورود به زمین دروازه تیم ملوان را به شدت  تهدید کرد.

دقیقه ۸۵ هم تیم میهمان می توانست یکی از گلهای خورده را جبران کند اما ضربه رضا کربلا چعب تنها تیردروازه مانع از به ثمرسیدن گل آنها شد.

سرانجام این بازی پر گل با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فجر پایان یافت تا شاگردان داود مهابادی مزد بازی حساب شده و تهاجمی را بگیرند و هیچ گاه در طول بازی هم به دفاع رو نیاورند و اگر آنها دقت بیشتری در زدن ضربات نهایی می کردند می توانستند شکست سنگینتری به ملوان تحمیل کنند.

تیم فجرسپاسی با توجه به تساوی تیم های خوشه طلایی، الومینیم اراک و پیروزی بادران تهران به رده دوم جدول رفتند، بادران صدرنشین شد .

شکست تیم قشقایی مقابل گل ریحان البرز

همچنین تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در کرج با نتیجه یک بر صفر با گل دقایق پایانی سید محسن حسینی  که در وقت های تلف شده نیمه دوم ( ۹۵)   مغلوب تیم گل ریحان این شهر  شد و به رده دهم جدول سقوط کردند.

با پایان یافتن هفته چهارم تیم بادران تهران با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت ،تیم فجر با ۹ امتیاز دوم شد و تیم نود ارومیه هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر سوم شد.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ دریافت خواهندکرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

۹۶۰۰ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.