به گزارش ایرنا، هادی قوامی عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: نباید اعتباراتی را که برای حقوق معلمان و ارتقای وضعیت آموزشی دیده می شود، هزینه انگاشت، بلکه این اعتبارات، همچون راهسازی، یک سرمایه گذاری است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس افزود: کار آموزش و پرورش، افزایش قوه تشخیص، ارتقا و تقویت روحیه جامعه است و اگر سلامت روح و روان کم شده، دلیل آن این است که این محصول در آموزش و پرورش تولید نمی شود.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش باید بتواند سبب سلامت روح و روان جامعه، تغییر رفتارها و ارتقای قوه تشخیص شود و البته تغییر رفتار، امری زمان بر است.

قوامی خاطرنشان کرد: در کشور ما، ۳۵ میلیارد لیتر بنزین و ۳۰ میلیارد لیتر گازوئیل مصرف می شود و ۶۰ درصد از مصرف گازوئیل، در مسیرهایی است که خط آهن هم وجود دارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی افزود: می توان جابه جایی این بار را به ناوگان ریلی سپرد، اما در جاده ها جابه جا می شود و در نهایت دچار محدودیت می شویم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: کار آموزش و پرورش باید این باشد که با افزایش قوه تشخیص، استفاده از ظرفیت ریل، صرفه جویی در مصرف گازوئیل، مازوت تولید و آن را صادر کنیم تا با آوردن ارز، این لرزی که از محدودیت منابع به ما دست داده، کاهش یابد.

۷۱۸۵/۵۱۳۲ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.