به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج:  علی کمالی زاده در جلسه ستاد استقبال از ماه مهر با اشاره به اینکه دستیابی به توسعه بدون آموزش ممکن نیست؛ اظهار کرد: اثرات سرمایه گذاری در حوزه آموزش در کیفیت و کمیت دستیابی به توسعه مشهود است و این به آن معناست که هر چقدر برای آموزش و فرهنگسازی در زمینه های مختلف هزینه کنیم؛ با سرعت بیشتری در مسیر  پیشرفت و توسعه گام برمی داریم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به واسطه اینکه وظیفه تعلیم و تربیت پویاترین نسل جامعه رو به عهده دارد؛ نقش به سزایی در ایجاد بستر انسانی لازم برای پیگیری اهداف توسعه ای پیش بینی شده دارد.

وی گفت: آموزش و پرورش در کنار مدیریت شهری نقش به سزایی در فرهنگ سازی در زمینه های مدیریت پسماند؛ احیای فضای سبز و ... بین نسلهای جدید که آینده سازان کشور هستند دارد.

کمالی زاده در ادامه با اشاره به وظیفه شهرداری در روزهای منتهی به آغاز ماه مدرسه توضیح داد: آذین بندی معابر و خیابان ها؛ توسعه فضای سبز؛  رنگ آمیزی جداول و خط کشی مجدد محل گذر عابرین پیاده و ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس تنها بخشی از وظایف شهرداری در روزهای آخر تابستان است.

شهردار کرج ابراز کرد: سعی می کنیم برای سال تحصیلی جدید دو یا سه مدرسه از هر منطقه را انتخاب و تعدادی از کلاسهای آنها را هوشمندسازی کنیم تا دانش آموزان در شرایط‌استاندارد و مطابق با تکنولوژی روز آموزش ببینند.

این مسئول با بیان اینکه حفاری های سطح شهر باید تا قبل از ۱۵شهریور به اتمام برسد؛ ادامه داد: باید طوری برنامه ریزی صورت بگیرد که در نیمه اول شهریور عملیات حفاری در خیابان های شهر به پایان برسد تا مشکلی در تردد دانش آموزان و عبور و مرور سرویس مدارس ایجاد نشود.

کمالی زاده گفت: از مدت زمان عملیات تراش و روکش آسفالت هم باید کاسته شود تا شاهد کمترین  مزاحمت برای شهروندان در روزهای اول مهر ماه باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1248664
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.