شهردار تبریز با تاکید بر نقش اثرگذار فضای مجازی و فعالان رسانه‌ای در کاهش مشکلات شهری، گفت: اگر ۵۰ سال پیش چنین بستری در جامعه وجود داشت، بسیاری از باغات تبریز در همان کاربری باقی مانده و "باغ‌شهر" تبریز نیز فراموش نمی‌شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین‌باهر در آیین بزرگداشت روز خبرنگار با تاکید بر اهمیت فعالیت خبرنگاران در جامعه، اظهار کرد: اصحاب رسانه در حوزه مدیریت شهری نقش تاثیرگذاری دارند.
وی ادامه داد: ۳۰۰ نوع خدمت مختلف از سوی شهرداری تبریز برای شهروندان ارائه می‌شود که در این رابطه برخی نواقص نیز وجود دارد اصحاب رسانه این نواقص را یادآوری و گوشزد کرده و ما نیز ملزم به رفع این نواقص هستیم.
شهردار تبریز با بیان این‌که انتقادات رسانه‌ها به حل مشکلات شهری کمک می‌کند، افزود: خبرنگاران تاثیر بسیاری در حوزه خدمات شهری دارند و بنده نیز انتقاد را راهی برای حل مشکلات شهری می‌دانم و پذیرای انتقاد خبرنگاران هستم.
وی با بیان این‌که اطلاع رسانی در خصوص مسائل و مشکلات شهری توسط رسانه‌ها، ارزشمند است، افزود: اخبار و انتقاداتی که در مورد فقر فضای سبز شهری منتشر می‌شود، در راستای کاهش این مسائل موثر خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.