به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها شامل پروژه پیاده رو سازی خیابان معلم ، یک دهنه پل شهری و باشگاه سوار کاری ، پیست دو و میدانی و چمن مصنوعی در مجتمع ورزشی شهید رجایی است.

به گفته مسئولان شهرداری محمودآباد، طرح پیاده رو سازی ضلع شمالی خیابان معلم از سال ۹۵ آغاز شد و اکنون به بهره برداری رسیده است.

این طرح شامل پیاده رو سازی ۱۵ هزار مترمربع از ساحل مرمر تا مرکز شهر است که برای این طرح ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبار داخلی شهرداری هزینه شد.

پیست سوار کاری ، پیست دو و میدانی ،مرمت زمین چمن مصنوعی و بهسازی سالن شهید فهمیده در مجتمع ورزشی دانش آموزی شهید رجایی هم از دیگر پروژه های بهره برداری شده محمود آباد است که برای آن حدود دو میلیارد ریال از محل بودجه آموزش و پرورش هزینه شده است .

همچنین امروز یک دهنه پل شهری در کوی  سابق اداره برق  با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمود آباد در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: خوشبختانه با وجود تحریم های اقتصادی در کشور  و تنگناهای مالی دولت، کارهای عمرانی متوقف نشده است و همانند سال های گذشته در حال افتتاح و بهره برداری است .

وی افزود :پروژه های عمرانی موجب امید آفرینی در جامعه می شود و با توجه به انتخابات آینده باید سطح امید در جامعه افزایش یابد.

محمودآباد از شهرستان‌های ساحلی استان مازندران است که از شمال به دریای مازندران، از شرق به شهرستان فریدونکنار، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل محدود است و از راه آمل به تهران متصل می‌شود.

این شهرستان نزدیک‌ترین شهرستان ساحلی به پایتخت کشور است و بیش از ٩٥ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۹۱۹/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.