پیش از این در ۲ مرحله شهرام مهرپیما و سپس ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی معرفی شده بودند که آنان به فاصله اندکی، با ذکر دلایلی، از قبول این عنوان عذر خواستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال اترک خراسان شمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: گزینه های انتخابی به عنوان سرمربی این تیم در توافقات اولیه شهرام مهرپیما و ساکت الهامی بودند که هر دو آنها به دلایل مختلف از قبیل مشکلات خانوادگی این مسئولیت را نپذیرفتند.

این در حالی است که ساکت الهامی، روز شنبه در نخستین جلسه تمرینات این تیم که به منظور ارزیابی و انتخاب بازیکنان این تیم در زمین چمن ورزشگاه تختی بجنورد برگزار شد، در کنار فیروز کریمی حضور داشت.

سیدعلی موسوی‌مقدم افزود: اکنون در حال مذاکره و رایزنی با فیروز کریمی، که هم اینک مدیریت فنی تیم را عهده دار است، هستیم تا در صورت موافقت هدایت این تیم را نیز بر عهده بگیرد.

وی اظهار داشت: همچنین به طور همزمان، مذاکره با چند گزینه شاخص دیگر برای پذیرش این مسئولیت در حال انجام است، که در صورت عدم قبول آقای کریمی، به عنوان سرمربی‌گری این تیم معرفی خواهند شد.

موسوی خاطرنشان کرد: با این وجود اکنون تیم ما مشکلی از نظر نبود سرمربی ندارد و تمرینات آن با جدیت و طبق برنامه زیر نظر فیروز کریمی انجام می شود.

رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی نیز بحث های مربوط به آنچه که در پدیده و تراکتورسازی بوده را از دلایل نپذیرفتن این مسئولیت توسط ساکت الهامی ذکر کرد.

حسین جعفرزاده اظهار داشت: ساکت الهامی اعلام کرده به دلایل مشکلات شخصی و خانوادگی امکان حضور در استان خراسان شمالی را ندارد.

به گزارش ایرنا آزمون‌گیری از بازیکنان تیم فوتبال اترک خراسان شمالی توسط فیروز کریمی برای گزینش بازیکنان نهایی جهت حضور در لیگ دسته ۲ کشور از روز شنبه در زمین چمن ورزشگاه تختی بجنورد آغاز شده که تا نهم مهرماه ادامه دارد.

هم اکنون ۱۸ بازیکن از مجموع ۳۵ بازیکن مورد نیاز برای تیم انتخاب و قرارداد آنها منعقد شده است و مابقی در حال گذران آزمون و جذب هستند.

تیم اترک خراسان شمالی ۲۷ شهریورماه اولین بازی رسمی خود را با تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد برگزار خواهد کرد و بازی های بعدی آن نیز در دوم مهرماه با تیم اروند خرمشهر و هفتم مهرماه با تیمی از تهران در همین ورزشگاه خواهد بود.

ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.