معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها ایجاد اشتغال برای ۴ هزار و ۸۲۱ نفر تعهد شده است.

رضا رجب زاده با بیان اینکه بهره برداری از پروژه های هفته دولت امروز با افتتاح متمرکز ۱۳۹ پروژه در شهرستان بجنورد، کلید خورده است، افزود: ۴۷۵ پروژه در بخش دولتی در استان قابل افتتاح است که این هفته، با حضور مسئولان استانی در شهرستان های مختلف به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برای اجرای ۴۷۵ پروژه که توسط بخش دولتی اجرا شده، یکهزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است اظهار داشت: از مجموع این پروژه ها، ۱۳۰ پروژه در شهرستان بجنورد، ۵۴ پروژه در شهرستان شیروان، ۶۴ پروژه در شهرستان اسفراین، ۶۳ پروژه در شهرستان مانه و سملقان، ۶۳ پروژه در شهرستان فاروج، ۱۶ پروژه در شهرستان جاجرم، ۱۰ پروژه در شهرستان گرمه و ۷۴ پروژه در شهرستان راز و جرگلان در هفته دولت افتتاح می شود.

رجب زاده افزود: بخش خصوصی هم ۳۷ پروژه را آماده افتتاح کرده است که این پروژه ها با یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه های افتتاحی هفته دولت، ۸۱ پروژه در زمینه زیربنایی، ۱۴ پروژه فرهنگی، هشت پروژه آموزشی، ۱۸ پروژه عمران شهری، ۳۲۸ پروژه عمران روستایی، ۹ پروژه بخش عشایر و یک پروژه در بخش ورزشی در هفته دولت در استان افتتاح می شود.  

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه شمار پروژه های قابل افتتاح در استان نسبت به سال گذشته کاهش دارد خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان در تیرماه جاری هم بیش از ۱۳۰ پروژه در قالب ۳۰ طرح با هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

۷۱۸۵/۵۱۳۲ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.