به گزارش ایرنا محمدرضا خباز روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی از مدیران دستگاه های اداری خواست تا مشکلات و مسائل مربوطه سازمان خود را احصا کنند و اظهار داشت: اگر مشکلاتی مربوط به استان وجود دارد که قابل برطرف شدن نیست به ما گزارش دهید تا برای رفع آن پیگیری کنیم.
وی افزود: مدیران به این منظور فعالیت می کنند که مسائل و مشکلات داخل استان را برطرف کنند نباید برای هر کاری به وزیر مربوطه ارجاع دهیم بلکه در داخل استان باید مشکلات را با هماهنگی و همسویی رفع کنیم.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش از مسئولان خواست تا گره مشکلات بخش خصوصی و گرفتاری آنان را حل کنند و افزود: این بخش در راستای ایجاد اشتغال تلاش دارد، باید به آنان کمک کنیم و مورد حمایت قرار دهیم.
وی با بیان اینکه بخش دولتی وظیفه ایجاد اشتغال را دارد افزود: علاوه بر دولت بخش خصوصی نیز در این راستا فعالیت می کند که باید مورد حمایت جدی قرار گیرد چرا که بخش از مشکلات دولت را بر دوش می کشد.
خباز افزود: عدم ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی مقداری به مشکلات افزوده است که باید این امر برطرف شود.
وی از بخش دولتی خواست بیشتر با بخش خصوصی ارتباط داشته باشند تا از این راه بخشی از مشکلات و چالش ها را برطرف کنند.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به تحریم ها کرد و افزود: کار از طریق بخش خصوصی ارتقا خواهد یافت، بخش خصوصی داخلی با بخش خصوصی خارجی می تواند ارتباط تجاری برقرار کند و حتی تکنولوژی وارد کند.
وی با بیان اینکه دولت تحریم می شود نه بخش خصوصی افزود: بخش خصوصی داخلی می تواند با بخش خصوصی خارجی ارتباط داشته باشد و این هنر دولت است که بستر این ارتباط ها را فراهم کند.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 45 درصد جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند افزود: هم اکنون باید به توسعه روستا توجه ویژه ای داشت چرا که توسعه استان را به همراه دارد.
خبار بر ایجاد شرکت های تعاونی فراگیر در شهرستان راز و جرگلان و سایر شهرستان ها نیز تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد بستر های مناسب در روستاها با اشتغالزایی پایدار به ماندگاری روستاییان کمک کنیم.
3007/ 6042/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.