سرهنگ یدالله نوروزی روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فاروج در حین گشت زنی هدفمند در محور "فاروج- قوچان" به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدندکه بلافاصله آن را متوقف کرده و در بازرسی از خودرو تعداد ۲ هزار و ۳۱۰ قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع و فاقد مجوز بهداشت کشف و ضبط شد.

وی ارزش این محموله را ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و  با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نوروزی همچنین از توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و کشف ۹۰ راس دام فاقد مجوز در این شهرستان طی یک عملیات پلیسی خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه حمل تعداد زیادی دام قاچاق در سطح شهرستان فعالیت دارند ماموران با هماهنگی مقام قضائی اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور "فاروج به قوچان" کردند.

وی افزود: در این راستا حین کنترل خودروهای عبوری تعداد ۱۰ دستگاه خودرو که اقدام به حمل تعداد زیادی دام فاقد مجوز کرده بودند متوقف شد که در بازرسی از این خودروها ۸۳ راس گوسفند و تعداد ۷ راس گاو  فاقد هرگونه مجوز کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در همین رابطه مقدار یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد قاچاق نیز کشف و ضبط شد و تعداد ۱۰ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با اشاره به اینکه خودروهای توقیف شده راهی پارکینگ شدند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ط/ ۶۰۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.