سرهنگ سعید بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اجرای طرح کنترل مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه خودروی سواری در جاده زنجان - قزوین، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: پس از بازرسی تخصصی خودرو، این مقدار مواد مخدر که به طرز ماهرانه در درون آن جاسازی شده بود کشف و متهمین که بومی هستند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
بابایی از عموم مردم زنجان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 و 128 اعلام کنند تا پلیس نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام کند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: پلیس این شهرستان، روز گذشته /23 شهریور جاری/ موفق به کشف و ضبط 19 راس دام سنگین قاچاق شد.
سرهنگ حسین اصانلو، افزود: ماموران انتظامی این شهرستان، حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل احشام، مشکوک و به منظور تحقیقات و بررسی به راننده دستور توقف دادند.
وی، ارزش ریالی این تعداد گاو قاچاق را یک میلیارد و 150 میلیون ریال اعلام و اظهار کرد: راننده کامیون که فاقد مجوز از شبکه بهداشت و دامپزشکی بود به عنوان متهم دستگیر و احشام کشف و ضبط شده نیز به کشتارگاه تحویل داده شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.