به گزارش ایرنا؛ ولی الله حیاتی روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تاکید بر زمان شناسی، ازدواج آسان و ثمرات ازدواج به هنگام، اظهار داشت: هر منطقه شرایط و ویژگی های خاص خود را در بخش های مختلف از قبیل ازدواج دارد و باید نسخه خاص خود را نیز در این برنامه ها داشته باشد.
وی با تاکید بر تدوین اولویت های برنامه ای و پرهیز از موازی کاری، خاطرنشان کرد: نسل جوان امید و مایه قدرت کشور است، بنابراین باید برنامه های درستی برای حفظ و حراست از آنها داشته باشیم تا نسل های جوان به گذشته خود افتخار کنند.
وی افزود: دشمنان در برنامه های مختلف خود به دنبال تهی کردن نسل جوان ما از درون هستند بنابراین باید هر چه می توانیم فرهنگ متعالی اسلام را در جامعه و به خصوص میان نسل جوان ترویج دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: ما در کشوری مکتبی زندگی می کنیم و باید برای داشتن انسان های رستگارتر تلاش کنیم و اجازه ندهیم جوانان در بروکراسی اداری بانک ها، برای گرفتن تسهیلات سرگردان شوند و در کوتاه ترین زمان وام خود را دریافت کنند.
در این نشست هر کدام از دستگاه های عضو برنامه های خود را در حوزه جوانان و هفته ازدواج جوانان از قبیل برگزاری جشنواره فیلم ازدواج در سینماها، اهدای جهیزیه به زوج های جوان نیازمند، انجام مشاوره رایگان ژنتیکی در مراکز زیر پوشش بهزیستی در این هفته و حمایت از زوجین سیل زده ارائه دادند.

ط/۵۱۳۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.