به گزارش ایرنا، خدابخش مرادی نافچی شامگاه یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه ویژگی های بارز حضرت علی اکبر (ع) که در اوج جوانی افتخارات بزرگی آفرید، از ایشان الگوی مناسبی برای جوانان جامعه ما ساخته است، افزود: هدف نام گذاری هفته جوان و برگزاری برنامه هایی در این ایام، نمایان ساختن جایگاه ویژه قشر جوان است.
وی با تاکید بر توجه مداوم بر نیاز ها و مسائل جوانان، اظهار داشت: جوانان امروز، مادران، پدران ، اساتید، معلمان، مدیران و مسئولان آینده جامعه خواهند بود، بنابراین توجه و رسیدگی در امر جوانان، برنامه ریزی مناسب برای پیشرفت در آینده و پرورش نسلی توانمند برای اداره امور است.
مرادی نافچی ضمن تاکید بر نتیجه بخش بودن جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان، افزود: با تبیین سیاست ها و تعیین اهداف می توان مسیر درستی در پیش گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: علاوه بر بالندگی و نشاط، مهارت آموزی و داشتن خلاقیت از نیازهای اساسی جوان امروز است که باید در برنامه ریزی ها به این مقوله ها توجه ویژه شود.
وی تاکید کرد: در امر ازدواج و اشتغال جوانان هر یک از دستگاهها به سهم خود می بایست در زمینه تسهیل گری و شناسایی موانع و مشکلات اقدام کنند.
8068/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.