جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز(سه شنبه) برگزار شد .

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور، دکتر اسحاق جهانگیری در این جلسه استان خراسان شمالی را از استان‌های مهم مرزی کشور برشمرد و گفت: اگر ظرفیت‌های استان آنطور که باید فعال شود، این قابلیت را دارد که به یکی از پایگاه‌های اصلی صادراتی کشور تبدیل شود .

معاون اول رییس جمهور از انسجام و وحدت به عنوان پیش نیاز اصلی در پیشبرد برنامه‌های توسعه ای استان یاد کرد و اظهار داشت: وحدت، انسجام و یکدلی که میان مردم و مسئولین استان خراسان شمالی وجود دارد، زمینه رشد و توسعه و پیشرفت استان است .
دکتر جهانگیری همچنین با اشاره به برخی پروژه ها و طرح‌های مهم استان خراسان شمالی نظیر پتروشیمی استان و راه آهن که روند اجرای آنها با مشکل و کندی مواجه شده است، بر ضرورت رفع موانع پیش رو و تدوین راهکارهای لازم برای اجرای این طرح ها تاکید کرد و از معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی خود خواست جلساتی را در همین خصوص برگزار کنند .

در این جلسه که معاون رییس جمهور در امور مجلس نیز حضور داشت، استاندار خراسان شمالی نیز ضمن تشریح گزارشی از وضعیت استان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان مسئولین، نمایندگان مردم در مجلس، نهادها و دستگاه های استان وجود دارد و این همراهی و همدلی، رضایتمندی مردم استان را موجب شده است .

وی همچنین با اشاره به وجود مدیریت یکپارچه و عدم اختلاف میان مدیران استان تصریح کرد: نمونه بارز مدیریت یکپارچه و همدلی در استان، تقسیم کار مناسب و برنامه ریزی منظم در جریان وقوع سیل بود که به خوبی و با مشارکت مطلوب مردم مدیریت شد .

در ادامه این جلسه نمایندگان مردم استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام در سخنانی مهمترین مشکلات و دغدغه های اصلی استان را مطرح و پیشنهاداتی برای تکمیل و اجرایی شدن مهم ترین طرح طرح های استان از جمله پتروشیمی، راه آهن و چهار خطه شدن جاده بجنورد – جنگل گلستان ارائه کردند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.