محمد خلیلی پیر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارسال تنش آبی در ۳۳۰ شهر کشور گزارش شده بود که امسال این رقم به ۲۳۰ شهر رسیده است.

وی افزود: امسال با حفر و تجهیز چاه های جدید، اجرای طرح آبرسانی، مدیریت فشار در شبکه ها و سایر اقدامات، تنش آبی در شهرهای کشور تاحد زیادی کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: برای رفع تنش آبی، اجرای طرح های بلندمدت در حال پیگیری است و در افق ۲۰ ساله باید مشکلات تامین آب این شهرها برطرف شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب تصریح کرد: در سه چهار سال آینده، مشکل آبی این شهرها حل می شود.

وی درباره یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: برخی مسائل در این زمینه وجود دارد که البته تا پایان تابستان برطرف و برای یکپارچه سازی تصمیم گیری می شود.

خلیلی پیر در بخش دیگر سخنان خود درباره کاهش میزان مصرف آب در ادارات دولتی، گفت: سازمان ها مکلف شده اند ۱۰ تا ۲۰ درصد میزان مصرف خود را کاهش دهند و اداراتی که این اقدام را انجام نداده اند، مشمول جریمه می شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: البته مدیریت مصرف در سازمان های دولتی موفق بوده است.

۷۱۸۵/۵۱۳۲ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.