نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد خلاق و دانش بنیان شناخته شده است، گفت: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی با دستاوردهای انقلابی است.

دکتر علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی،  افزود: دستاورد جهاددانشگاهی در رابطه با سلول های بنیادین دستاورد بسیار مؤثری برای کشور بوده است و این مسئله نشان از رشد علمی بسیار خوبی است که جهاددانشگاهی داشته است.

وی با بیان اینکه در مسیری که جهاددانشگاهی قرار گرفته است باید تقویت شود، ادامه داد: باید این نهاد انقلابی تقویت شود و از طریق صندوق توسعه ملی و مجلس شورای اسلامی مورد حمایت قرار بگیرد.

قربانی اظهار کرد: باید آگاهی رسانی و اطلاع رسانی برای شناخته شدن جهاددانشگاهی افزایش پیدا کند زیرا گاهی حتی برخی از اوقات مسئولان استانی نیز اطلاعات و آگاهی از این نهاد ندارند و نمی دانند که ظرفیت های جهاددانشگاهی برای رفع مشکلات فعلی جامعه بسیار زیاد است.

نماینده مردم بجنورد تاکید کرد: افتتاح مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خراسان شمالی از اقدامات بسیار مناسبی است که انجام شده و باید حمایت شود تا فاز دوم این مرکز نیز افتتاح گردد.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت های جهاددانشگاهی به درستی شناخته شود، ادامه داد: بر اساس بازدیدهایی که از جهاددانشگاهی داشته ام در زمینه های مختلف فعالیت های بزرگی انجام شده است و باید مردم و مسئولین بیش از این به فعالیت ها آگاهی پیدا کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.