به گزارش ایرنا داود محمدی روز چهارشنبه در جشنواره ورزش همگانی و خانواده که در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار شد، افزود: هرچقدر بتوانیم آمار مربوط به ورزش را در جامعه افزایش دهیم، کیفیت ورزشی نیز به دلیل حس برتری جویی انسان ارتقای قابل توجهی خواهد یافت.
وی افزود: امسال مجلس شورای اسلامی از محل مالیات بر ارزش افزوده 15 هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف ورزشی تخصیص داد که همین موضوع موجب رشد 300 درصدی بودجه ورزش شد.
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ترویج ورزش های همگانی میان دانش آموزان در مدارس و مراکز خصوصی موجب می شود ابتلای جوانان به بیماری های زودرس مرتفع شده و برای پیشگیری از بیماری ها پیش از درمان در جامعه اقدام شود.

**گسترش ورزش همگانی موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود
دیگر نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جشنواره گفت: خوشبختانه در کشور نگاه ویژه ای به ورزش های همگانی وجود دارد که همین امر موجب پیشگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی و جسمانی در سن نوجوانی شده و ناهنجاری های اجتماعی را کاهش می دهد.
سیده حمیده زرآبادی افزود: ورزشهای همگانی موجب افزایش نشاط اجتماعی در بین مردم شده و سلامت روانی افراد را تضمین می کند.
وی خاطر نشان کرد:مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای گسترش فرهنگ ورزش در جامعه به کار گرفته و با تخصیص اعتبارات بیشتر برای حل مشکلات و تکمیل طرح های ورزشی اقدام کرده است.
6104* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.