فرماندار شیروان گفت: در چند روز گذشته شهر شیروان با مشکل طولانی شدن صف نانوایی ها مواجه شد.

مرآتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، افزود: در مقطعی از زمان شرکت خلیج فارس به موقع توزیع آرد 40 روستای این شهرستان را انجام نداد و سهمیه آرد به این روستاها نرسید که سبب شد تا مردم این روستاها برای تامین نان خود به شهر شیروان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن، این افراد برای اینکه صرفه جویی در زمان نیز داشته باشند، مقدار زیادی از نان را خریداری می کردند که این امر نیز مزید بر علت مشکلات بود.

مرآتی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده مشکل اختصاص سهیمه آرد این 40 روستا حل شد و تا حدودی صف های طولانی تعدیل شده است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر مقداری از آردی که نانوایی ها اختصاص یافته بود، توزیع خارج از شبکه می شد که با نظارت های انجام شده چهار تن آرد خارج از شبکه کشف شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سهمیه آرد اختصاص یافته به این شهرستان از سوی شرکت غله کافی است، تصریح کرد: توزیع آرد خارج از شبکه توسط نانوایی ها مشکل ساز است که نظارت های جدی برای جلوگیری از آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر فصل مسافرت ها شروع شده و حجم زیادی از مسافران حرم مطهر امام رضا(ع) از شهر شیروان عبور می کنند که این امر نیز موجب به وجود آمدن صف طولانی در نانوایی می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.