رئیس کمیسیون زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اسفراین گفت: پارک اختصاصی بانوان اسفراین ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طلعت رگبار در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی افزود: این پارک شش هزار متر مربع مساحت دارد و از زمان ساخت تاکنون پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشته که پیش بینی می شود این پارک در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی در خصوص امکانات رفاهی این پارک افزود: پیست دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی، زمین و امکانات ورزشی از جمله تنیس و والیبال، همچنین پارک ایمنی کودک جهت آسودگی خیال مادران بخشی از امکانات پارک اختصاصی بانوان است .

رگبار با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی بانوان به عنوان رکن تربیتی جامعه از مهم ترین مباحث است، ادامه داد: اگر بانوان ما تحرک و ورزش را یکی نهادهای سلامت روح و جسم خود بدانند فرزندان سالم‌تری به جامعه تحویل خواهند داد برای تحقق این امر نیازمند مکانی اختصاصی برای بانوان هستیم تا با خیال آسوده در فضای امن به ورزش و تفریح بپردازند.

رئیس کمیسیون زیست و خدمات شهری اسفراین با اشاره به تغییرمکان این پارک بیان کرد: در قدم اول بازسازی و تبدیل  پارک جانبازان به بانوان اسفراین در سال ۹۷ کلیدخورد اما بنا به دلایل دور بودن این پارک از مرکز شهر و مسائل حاشیه ای مکان پارک بانوان از آنجا به پارک کوثر تغییر پیدا کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.