مجتبی قارداشی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه به همت انجمن موسیقی هستان پردیس و با حضور گروه‌های موسیقی درنا( موسیقی کرمانج)، پرنیان( موسیقی لری)، عاراض( موسیقی آذری)، کادوس( موسیقی گیلانی) و اجرای موسیقی کردی شاد همراه با نمایش موزیکال در محل فرهنگسرای مهر شهر بومهن برگزار شد.
در ادامه اظهار داشت: موسیقی نواحی در ایران گسترده و با پراکندگی بسیار زیاد است در این جشنواره هنرمندان از مناطق خراسان شمالی، کردهای کرمانج ، لرستان، آذربایجان ، سایر نواهای محلی ، سنت های فولکلور و شاعران محلی حضور داشتند.
رئیس انجمن موسیقی شهرستان پردیس گفت: شهر بومهن، بوم شهر اقوام ایرانی است و برگزاری جشنوراه استانی را در سال آینده در دست اقدام داریم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پردیس اظهار داشت: انجمن فعال موسیقی این شهرستان برنامه های خوبی در سطح شهرستان برگزار می کند و با وجود کمبود امکانات پاسخگوی مطالبات شهروندان هستند.
حجت الاسلام مجیدعبدالهی گفت:نواهای سرزمین مادری، یادآور دستان زیبای مادران پاکدامنی است که فرزندانی شایسته به جامعه امروز تحویل دادند و همه ما وظیفه داریم همانند مادران خود زندگی کنیم و فرزندانی شایسته به جامعه آینده تحویل بدهیم.
حمید زاهدی رئیس کمسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر بومهن ضمن تقدیر از حضور هنرمندان موسیقی در این جشنواره اظهار داشت: به منظوررفع مشکلات فرهنگسرای مهر و حمایت از هنرمندان ، شورای اسلامی و شهرداری بومهن کمک هزینه ای به مبلغ 100 میلیون تومان در اختیار این فرهنگسرا قرار می دهد.
گفتنی است ، در خاتمه مراسم با اهدای لوح تقدیر از هنرمندان حاضر در جشنواره تقدیر شد.
شهر بومهن با 100 هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.