محمد علی آبادی روز دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه این موضوع سبب حمایت از موسسات هنری شهرستان می شود، افزود: مجوز این موسسات نیز پس از بررسی باید به تایید شورای فرهنگ عمومی برسد.
وی اظهار کرد: اجرای موسیقی صحنه ای با مجوز موسسات شهرستان سبب رونق فعالیت هنری و کسب و کار هنرمندان می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: با توافق اعضای شورای فرهنگ عمومی، برگزاری موسیقی صحنه ای در این شهرستان با رعایت دقیق و کامل موازین شرعی و قانونی مشکلی نخواهد داشت.
وی افزود: هم اینک 2 موسسه فرهنگی و هنری در شهرستان سبزوار زیر نظر اداره ارشاد فعالیت می کنند و سه موسسه فرهنگی هنری دیگر در دهه مبارک فجر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
علی آبادی، با اشاره به برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی سبزوار افزود: این شورا با شناسایی و حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان نقش موثری در اعتلای فرهنگ جامعه دارد.
امام جمعه سبزوار نیز در این نشست با اشاره به کمبود سرانه مطالعه، افزود: مطالعه کتاب و کتابخوانی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری دارد که باید تقویت شود.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: تقویت کتابخانه ها، ساخت کتابخانه در مناطق محروم و حاشیه شهر و روستاهای پرجمعیت به افزایش سرانه مطالعه کمک می کند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.