امام جمعه بجنورد گفت: بی حجابی، یکی از بدترین سوغاتی هایی بود که رضاشاه بعد از سفر به ترکیه وارد ایران کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با اشاره به اینکه رضاشاه بعد از سفر به ترکیه گفت که باید ما هم غربی شویم، اظهار کرد: در تاریخ، به کشتارهای نامردانه مسجد گوهر شاد که مردم ایران به برخوردهای ظالمانه شاه در رابطه با کشف حجاب، شکایت کردند اشاره ای نشده است.

وی با تاکید براینکه این مسئله برای تاریخ ایران بسیار دردناک بوده است، عنوان کرد: تاریخ نویسان در رابطه با تعداد افرادی که با دستور شاه کشته شدند، چیزی ننوشته اند و این درحالی است که بسیاری از افراد در آن زمان را زنده و مرده به خاک سپردند.

امام جمعه بجنورد در رابطه با راهپیمایی بانوان با حجاب در سطح کشور، بیان کرد: بانوان با حجاب ایرانی با حضور در سطح شهر، از اعتقادات خود دفاع کردند و تاکید کردند که ما سبک زندگی اسلامی را قبول داریم و با سبک زندگی غربی مقابله خواهیم کرد.

وی با تاکید براینکه حجاب یک امر معروف است، تصریح کرد: هرچه به امر معروف توجه شود، منکرها کمتر می شود و هرچه حضور با حجاب ها نیز افزایش پیدا کند، بی حجابی به انزوا کشیده می شود و از صحنه خارج می شوند.

یعقوبی افزود: حضور خانم های باحجاب در این راهپیمایی باید گسترش پیدا کند و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود تا دنیا بداند که حجاب برای ایرانیان همچنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در رابطه با سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، بیان کرد: حضور مردم در دیدار مردمی با رئیس جمهور موجب تقویت نظام اسلامی خواهد شد و مردم باید حمایت خود را ازنظام اسلامی که شامل تمام مجموعه دولت می شود به دنیا نشان دهند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به استان سفر پر خیر و برکتی خواهد بود و میلیاردها تومان اعتبار برای استان به همراه دارد و این مسئله گام مثبتی برای توسعه استان خواهد بود.

وی با تاکید براینکه هرگاه مردم در صحنه حضور داشته اند، دشمن عقب رفته است، تصریح کرد: مردم خراسان شمالی با حضور حداکثری در دیدار مردمی رئیس جمهور به طور قطع پاسخ کوبنده ای برای دشمنان نظام خواهد بود.

یعقوبی عنوان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان سند توسعه استان تصویب می شود و تاکنون نیز بودجه های خوبی برای استان در نظر گرفته شده است و امیدواریم بعد از این سفر، زیرساخت های توسعه در استان به خوبی ریل گذاری شود.

وی با تاکید براینکه در این شرایط سخت اقتصادی مدیریت جهادی لازم است، اظهار کرد: ما یک دشمن خون آشام داریم که موجب بسیاری از این گرفتاری ها و مشکلات نیز همان دشمن خون آشام است که با مدیریت جهادی از این پیچ تاریخی نیز گذر خواهیم کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.