مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری شب شعر ملی رضوی با حضور شاعران برجسته کشور به مناسبت ایام دهه کرامت در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبرداد.

حسین فرخنده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی افزود: این محفل ادبی از سلسله برنامه های ستاد بزرگداشت دهه کرامت و هفته فرهنگ رضوی است که با همکاری انجمن علمی معلمان زبان و ادبیات فارسی و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می شود.

فرخنده با اشاره به ایام دهه کرامت، اظهار کرد: هدف از برگزاری این شب شعر را بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و ترویجی و استفاده از ظرفیت های شعر آیینی برای توسعه و ترویج سبک زندگی رضوی با حضور شاعران به نام حوزه شعر و ادب کشور برشمرد. 

وی همچنین گفت: حضور چهره های ملی شعر و ادب در استان در پویایی حوزه سعر و ادب نقس بسیار موثری دارد.

فرخنده خاطرنشان کرد: شب شعر ملی رضوی با حضور محمدسعید میرزایی، حسن دلبری، جواد جعفری نسب، هادی منوری و بهزاد پورحاجیان از شاعران برجسته کشور و تعدادی از شاعران این استان برگزار و در این آیین به قرائت اشعار خود می پردازند.

گفتنی است شب شعر ملی رضوی نوزدهم تیرماه سال جاری ساعت 20 و 30 دقیقه با حضور شاعران برجسته کشور و شاعران، هنرمندان و مسئولان استان در تالارمجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.