به گزارش ایرنا، این نخستین نشست خبری علیرضا مصطفی زاده بورا، بود که با گذشت بیش از 2 سال از انتصاب وی به سمت مدیرکلی راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار می شد.
نشست امروز هم به گفته برخی از خبرنگاران، گویا پس از انتقادهای فراوان خبرنگاران و با فشار استاندار خراسان شمالی برپا شده بود.
در این نشست که پنج نفر از معاونان مدیرکل هم حضور داشتند، پاسخ سئوالات خبرنگاران به معاونان محول می شد و مدیرکل تنها به سخنانی کوتاه در ابتدای نشست بسنده کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی حتی از پاسخ به سئوالاتی که شخص وی را خطاب قرار می داد، پرهیز کرده و در برابر اصرارها و سماجت ها تنها سکوت را در پیش گرفته بود.
خبرنگاران، سکوت مدیرکل و خودداری وی از پاسخ دادن را توهین به حضور خود عنوان کرده و نسبت به آن معترض بودند.
هر چند ابتدای نشست، درخواست یکی از خبرنگاران مبنی بر جلوگیری از اطاله کلام و فوت وقت با ترش رویی مدیرکل و این پاسخ که 'اگر حوصله ندارید نشست را ترک کنید' رو به رو شد اما در ادامه، سئوال های خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا پاسخ سئوال ها را نمی دهد؟ با لبخند مدیرکل مواجه می شد.
یکی از تفاوت های این نشست خبری، حضور چشمگیر کارکنان راه و شهرسازی در نشست خبری بود، حضوری که سبب گلایه ارباب رجوع و البته مورد سئوال و انتقاد خبرنگاران نیز واقع شد.
خبرنگاران از این نشست خبری به عنوان شورای اداری یاد کرده و حضور بی دلیل و بی اثر کارکنان را به باد انتقاد گرفتند.
در این نشست، البته مدیرکل راه و شهرسازی قول داد هر ماه یک نشست خبری برگزار کرده و پاسخگوی سئوالات رسانه ها باشد.
او در پاسخ به این سئوال که چرا در این مدت نتوانسته وزیر راه و شهرسازی را برای حضور در این استان حادثه خیز که خسارات زیادی را از ناحیه سیل و زلزله تجربه کرده، مجاب کند، به گفتن این جمله بسنده کرد که وزیر راه و شهرسازی به همراه رئیس جمهوری در استان حضور خواهند یافت.
علیرضا مصطفی زاده بورا، هشتم فروردین 1396 به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی معرفی شد و از آن زمان تا کنون هیچ نشست خبری با رسانه ها نداشته است.
او در این مدت با هیچ رسانه ای مصاحبه نداشته و همه تلاش های خبرنگاران برای مصاحبه با وی ابتر مانده است.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.