علی اصغر بدیعی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با توجه به بارش برف و باران 28و 29 اسفندماه و روز گذشته در استان نیروهای راهداری با تمام توان امدارسانی به در راه ماندگان را انجام دادند.
وی افزود: در این راستا با توجه به وارد آمدن خسارت به بخش های مختلف شهرستان مانه و سملقان بویژه در بخش روستایی نیروهای راهداری به صورت شبانه روزی وارد میدان کمک به در راه ماندگان شدند.
بدیعی مقدم گفت: وقوع سیل در این شهرستان خسارات بسیاری به تاسیسات راه وارد کرد که باعث رسوب گذاری و خرابی جاده ها شد.
وی افزود: این در حالی است که یک دستگاه بلدوزر نیز به منظور کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان از استان ارسال شد و آمادگی کامل برای انجام سایر کمک های مورد نیاز به این استان نیز وجود دارد تا بتوانیم از بحران عبور کنیم.
وی یادآور شد: نیروهای راهداری در ایام تعطیلات نوروزی به 110 نفر افراد در راه مانده در گردنه بیو که به دلیل بارش برف بسته شده بود امدادرسانی کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: همچنین حدود 15 خودرو به منظقه گیفان بجنورد برای کمک رسانی به روستاییان اعزام شد و افراد بسیاری نیز در مجتمع های خدمات رفاهی مسیر جنگل گلستان اسکان داده شدند.
وی افزود: همچنین روز گذشته حدود 60 خودرو گرفتار در برف در گردنه اسدلی کمک های لازم صورت گرفت.
بدیعی مقدم گفت: در حال حاضر نیز وضعیت جاده ها مطلوب بوده و ترافیک روان است و مشکل خاصی در محورها نداریم.
بر اساس این گزارش در چند روز اخیر، با توجه به شدت گرفتن بارندگی ها، 17 روستای استان با بیش از 15 هزار نفر جمعیت درگیر سیلاب شدند.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.