سرهنگ علیرضا حسین زاده، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون گردنه بیو در مسیر فرعی بجنورد - شوقان که از دیشب با بارش برف مسدود شده بود، همچنان بسته است.
وی افزود: به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح محور، تردد در 2 نقطه گردنه امین الله در مسیر بجنورد - آشخانه تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکانپذیر است.
سرهنگ حسین زاده گفت: با تلاش راهداران و شن و نمک پاشی در گردنه اسدلی در مسیر بجنورد - اسفراین، این مسیر باز است و مشکل خاصی در آن وجود ندارد.
سرهنگ حسین زاده افزود: از شب گذشته تا کنون 6 فقره تصادف در محورهای استان به وقوع پیوسته که منجر به مجروح شدن 6 نفر شده و علت عمده آنها انحراف به چپ بوده است.
به گزارش ایرنا؛ بر اساس اعلام هواشناسی خراسان شمالی یک سامانه بارشی فعال که از یکشنبه شب وارد استان شده تا چهارشنبه شب این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
اوج فعالیت این سامانه تا سه شنبه صبح می باشد که با توجه به رگباری بودن بارش ها، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.
از امشب تا چهارشنبه نیز با توجه به کاهش محسوس دما در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و مه، لغزندگی جاده ها و کاهش دید پیش بینی می شود.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.