روح الله براتیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموع بدهی شهرداری به بخش های مختلف در ابتدای تحویل این نهاد در دوره مدیریت من 990 میلیارد ریال بود که با اقدامات انجام گرفته امروز به 520میلیارد ریال کاهش یافته است.
وی افزود: از مجموع بدهی ها 320 میلیارد ریال فقط متعلق به تامین اجتماعی بود که با پیگیری انجام گرفته این بدهی به 110 میلیارد ریال کاهش یافت.
براتیان گفت: تمام این بدهی ها تا پایان سال 95 به صفر رسیده و سال 96 و 97 نیز در دست اقدام بوده و قرار بر این است تا با تقسیط این بدهی به طور متوسط ماهانه چهار میلیارد ریال پرداخت شود.
وی اظهار داشت: هم اکنون برخی دستگاه های خدمات رسان هم به ما بدهکار هستند و هم از ما طلب دارند ولی با توجه به اینکه خدمات در دست آنهاست برای دریافت طلب خود با جلوگیری از ارائه خدمات فشار می آوردند ولی توجهی به پرداخت بدهی خود ندارند.
وی افزود: در کنار پرداخت این بدهی ها تمامی حقوق پرسنل و پیمانکاران و نیز حقوق عقب افتاده سال گذشته نیز به طور کامل پرداخت شده است.
شهردار بجنورد در ادامه میزان مطالبات این نهاد را نیز حدود یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
وی گفت: از مدیران استان تقاضا می شود همکاری لازم را با شهرداری برای توسعه شهر داشته باشند زیرا که شهرداری به تنهایی نمی تواند شهر را مدیریت کند.
به گزارش ایرنا؛ شهرداری بجنورد در دوره های قبل برای پرداخت بدهی خود به تامین اجتماعی دو بار زمینی را که به عنوان دوشنبه بازار از آن استفاده می شد به این نهاد واگذار کرد.
شهر بجنورد 220 هزار نفر جمعیت دارد.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.