رضا آذری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به سیاست های دولت تدبیر وامید در حوزه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن، همایش فردای بهتر برای روستاها با شعار کاهش آسیب های اجتماعی در بخش سنخواست شهرستان جاجرم برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: نوع نگاه ما به آسیب دیدگان اجتماعی نباید به عنوان مجرم باشد وبا این نگاه با آنها برخورد شود بلکه باید با فرهنگ سازی وآموزش مناسب در جامعه آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.
فرماندار جاجرم گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از مهم ترین برنامه ها در این شهرستان است و بر اساس تاکیدهای وزیر کشور و استاندار خراسان شمالی، حل و کاهش این آسیب ها در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با اطلاع رسانی وآگاهی بخشی واستفاده از همه طرفیت های سمن ها و تشکل های مختلف شهرستان در راستای سیاست های دولت تدبیر وامید برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدامات موثری انجام شود.
آذری افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش فردایی بهتر برای روستاها ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین روستاییان است که آموزش های لازم در خصوص کارآفرینی وبومگردی به دهیاران روستاهای استان ارایه خواهد شد.
فرماندار جاجرم تصریح کرد:استفاده از گروه های آیینی وحرکات موزون ازسه استان کشور، اجرای موسیقی محلی و اجرای مسابقات مختلف از جمله آشپزی و بازی های بومی و محلی از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.
همایش فردایی بهتر برای روستا ها در روز جمعه 16 شهریور ماه جاری از ساعت 9 تا 15 در روستای هدف گردشگری کرف شهرستان جاجرم برگزار خواهد شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.