اعضای شورای اسلامی شهر مشهد امروز در آستانه ورود به دومین سال فعالیت این نهاد انتخابات رئیس و اعضای هیات رئیسه آن را برگزار کردند.
بر این اساس محمدرضا حیدری به عنوان رئیس شورای شهر، حمیدرضا موحدی زاده به عنوان نایب رئیس، شهناز رمارم و علیرضا شهریاری به عنوان منشی و محمدحسین ودیعی به عنوان خزانه دار شورای شهر مشهد انتخاب شدند و سوگند یاد کردند.
اعضای هیات رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در سال نخست نیز همین ترکیب بود و طی انتخابات امروز تغییری در آن رخ نداد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست گفت: یک سال از فعالیت پنجمین دوره شورای شهر مشهد گذشت و در این مدت تلاش شد با همدلی به عهد و پیمان خود در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان وفادار باشیم.
محمدرضا حیدری افزود: پیگیری پروژه های نیمه تمام و توسعه متوازن از مهمترین اولویتهای شورا بوده و در این جهت تلاشهای زیادی صورت گرفته است. البته با مشکلاتی روبر هستیم، مشکلات این شهر نتیجه 100 سال مدیریت شهری و نیاز به تلاش بیشتری است ولی سعی شد در کنار مردم باشیم .
وی در ادامه همچنین به سالروز کودتای 28 مرداد 1332 اشاره و بیان کرد: با گذشت 65 سال از آن کودتا دوباره دشمن سعی می کند با تضعیف نظام جمهوری اسلامی، ایجاد روحیه ناامیدی و تضعیف دولت منتخب مردم سناریوی نفوذ خود را در کشور پیاده کند که با درایت مقام معظم رهبری، سران سه قوه، مردم و مسئولان در رسیدن به این هدف ناکام می ماند.
پنجمین دوره شورای شهر مشهد با 15 عضو اول شهریور ماه پارسال فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.