حجت الاسلام حسین معصومی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت 17مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی مدیرکل و معاونان و نیز روسای بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستانهای خراسان رضوی با حضور در رسانه های مکتوب و خبرگزاریها با اهدای شاخه های گل از زحمات این عزیزان قدردانی کردند.
وی گفت: این دیدار همراه با یادبود شهید حجتی و تجلیل از خبرنگاران در سطح استان انجام شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: شهید مجید حجتی سال 1338 در تربت حیدریه چشم به جهان گشود و در جوانی بواسطه علاقه مندی به آرمانهای امام راحل با پخش اعلامیه و دیوارنویسی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشت. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ضمن فعالیت در بخش فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی و صدا و سیما مشغول فعالیت رسانه ای در جبهه های نبرد شد.
وی ادامه داد: شهید مجید حجتی سرانجام نهم آذر 1360 در جریان عملیات طریق القدس در منطقه بستان در حین تهیه گزارش خبری هدف گلوله دشمن قرار گرفت به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
خراسان رضوی 17هزار و 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.