محمدباقر قاسم زاده روز پنجشنبه به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: در شرایط فعلی کشور که دشمن از هر روشی برای تضعیف نظام اسلامی استفاده می کند، رسانه ها باید در جهت شفاف سازی حرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید فضای امیدآفرینی را در جامعه ایجاد کنند و از انتشار اخبار جعلی و تنش زا که منجر به بی اعتمادی مردم به مسئولان می شود، بپرهیزند.
قاسم زاده افزود: فضاسازی مسموم رسانه ای هیچ نتیجه ای ندارد و رسانه های رسمی و دارای هویت در کشور باید با اطلاع رسانی به موقع و صحیح از فعالیت رسانه های زیرزمینی جلوگیری کنند.
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: مردم خواسته هایی از مسئولان دارند که رسانه ها و خبرنگاران نقش موثری در انتقال این خواسته ها و شناسایی مشکلات جامعه ایفا می کنند.

*جابه جایی 35 هزار مسافر در شبانه روز
قاسم زاده ادامه داد: فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از فرودگاه مهرآباد تهران پررفت و آمدترین فرودگاه کشور است که روزانه حدود 35 هزار مسافر از طریق آن جابه جا می شوند.
وی افزود: پارسال 10 میلیون و 600 هزار مسافر با حدود 80 هزار پرواز توسط این فرودگاه جابه جا شدند.
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مساحت ترمینال داخلی و خارجی این فرودگاه حدود 70 هزار متر مربع است و تمام تلاش خود را برای ارائه تسهیلات به مردم به کار می بندیم.
قاسم زاده با بیان اینکه فرودگاه یک ترمینال مسافربری است و نقشی در تاخیرها و اتفاقات شرکتهای هواپیمایی ندارد، افزود: با این وجود پیگیر مسائل این شرکتها و تاخیرات پروازی برای پاسخگویی به مردم هستیم.
وی گفت: فرودگاه مشهد در سال 2016 میلادی در رتبه بندی جهانی کیفیت خدمات فرودگاهی(ASQ) در بین 82 فرودگاه همتراز رتبه 11 و در میان فرودگاههای منطقه رتبه نخست را کسب کرد.
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از فرودگاه مهرآباد تهران پررفت و آمدترین فرودگاه کشور است که در ایام عادی روزانه 180 پرواز و در اوج مسافرتها تا 250 پرواز از آن انجام می شود.
بطور میانگین سالانه افزون بر 10 میلیون مسافر از طریق فرودگاه مشهد جا به جا می شوند.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.