سرهنگ قدیر مصرخانی عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار گفت: در اجرای طرح مبارزه با خرده ‌فروشان مواد مخدر 40 خرده ‌فروش در این شهرستان دستگیر و 28 کیلو و 870 گرم مواد مخدر سنتی و حدود 200 گرم مواد مخدر صنعتی از آنان کشف شد.
وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد کاهش هشت درصدی سرقت‌ های مهم در قوچان نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم افزود: در این مدت سرقت مغازه‌ ها 38 درصد، سرقت اتومبیل 23 درصد، سرقت موتورسیکلت 11 درصد و کیف ‌قاپی 75 درصد کاهش‌ یافته است.
وی با اشاره به افزایش 100 درصدی شکایت در زمینه فضای مجازی اظهار داشت: بیشترین شکایت مربوط به جرایم مالی و کلاهبرداری است.
فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران زبان صادق و صریح مردم در عرصه‌ های اجتماعی و سیاسی هستند و دیدبان اطلاع‌ رسانی دقیق به شمار می روند.
وی خبرنگاری را شغل حساس و خبرنگاران را کاشفان حقیقت دانست و افزود: نیروی انتظامی خبرنگاران را عضوی از خانواده خود می‌ داند و نقش قلم و خبرنگار می ‌تواند در کار اجرایی نیروی انتظامی مؤثر باشد.
وی با بیان اینکه خبرنگار می‌ تواند جلو جوسازی و شایعه ‌پراکنی را بگیرد ادامه داد: امنیت مدرن، امنیت بدون هزینه بوده و انتقال انتقادات می‌ تواند به نفع جامعه، امنیت و آرامش مردم باشد.
شهرستان قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.