به گزارش ایرنا این آیین به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) با حضور شماری از دانشجویان، دانش آموزان و والدین آن ها در ستاد مرکزی جوانان حامی روحانی برگزار شد که معاون جوانان ستاد روحانی در خراسان رضوی در این مراسم گفت: قطعا اگر همه اقشار جامعه در پای صندوق های رای حاضر شوند می توان آینده ای بهتر را برای کشور رقم زد.
مرتضی کرامت اظهار کرد: روحانی در طول چهار سال فعالیت خود علاوه بر آواربرداری از خرابی های چهار سال گذشته، تلاش کرد تا زمینه رشد و توسعه دانش آموزان، دانشجویان و جوانان را بیش از گذشته فراهم کند.
وی ادامه داد: قطعا فضای دانشگاه های کشور نسبت به چهار سال پیش تغییر کرده و اکنون دانشجویان می توانند به شکل بهتری به فعالیت های سیاسی بپردازند.
معاون جوانان ستاد روحانی در خراسان رضوی تصریح کرد: دولت در چهار سال آینده می تواند علاوه بر اجرای برنامه های خود در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فضای بهتر و پرنشاط تری را بر دانشگاه های کشور حاکم کند.
در ابتدای این مراسم شماری از دانش آموزان و دانشجویان حاضر در این مراسم به بیان دغدغه های خود در خصوص انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پرداختند.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7498/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.