به گزارش ایرنا امام جمعه سبزوار، تن دادن به مذاکره با ترامپ را بی خردی خواند و گفت: رئیس جمهوری آمریکا پس از تهدیدهای توخالی موضوع مذاکره با جمهوری اسلامی را مطرح کرده است که دولت و مسئولان ما نباید فریب ترفندهای رنگارنگ دشمن را بخورند.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه اظهار داشت: ترامپ مذاکره با ایران را بدون قید و شرط مطرح نموده در حالی که وزیر خارجه آمریکا شرط هایی برای مذاکره می گذارد که این خود نقض آشکاری در بی اعتمادی به دولت آمریکا است.
امام جمعه سبزوار گفت: نقض آشکار در رفتارهای دوگانه امریکا در قبال جمهوری اسلامی حتی در رسانه های حامی غرب نیز بیان شده است.
حجت الاسلام مقیسه با بیان اینکه معاهده بین المللی برجام یک طرفه از جانب امریکا لغو شد ، افزود: مذاکره با ترامپ با وجود تجربه تلخ برجام عاقلانه نیست.
وی تصریح کرد: مذاکره با امریکا که با اساس نظام جمهوری اسلامی دشمنی دارد و به اذعان کارشناسان غربی هدف آنها براندازی این نظام است راه به جایی نمی برد.
امام جمعه سبزوار گفت: مرز دشمنی امریکا با جمهوری اسلامی تمام نشدنی است دشمن پس از طرح موضوع هسته ای، مقابله با قدرت موشکی، حقوق بشر، شورای نگهبان، ولایت فقیه، اصل قانون اساسی و حاکمیت اسلام را دنبال می کند.
حجت الاسلام مقیسه با اشاره به تهدیدهای ترامپ گفت: این تهدیدها پوچ و عربده کشی است و ملت ایران که برای حفظ آرمانها و اهداف انقلاب، شهدا و جانبازان زیادی تقدیم نموده بیش از گذشته به آرمانها، مبانی انقلاب و ولایت فقیه پایبند است.
امام جمعه گناباد نیز گفت: رئیس جمهور آمریکا بعد از چند ماه تهدید به تازگی با هدف ایجاد تفرقه بین مردم ایران پیشنهاد گفت و گوی بدون پیش شرط را مطرح کرد ولی ملت ما هیچگاه خباثت های مستکبران به سرکردگی این کشور استکباری را فراموش نمی کند.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب در ادامه اهتمام مسئولان برای کاهش گرانی کالاهای مختلف و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را مهمترین مطالبه مردم برشمرد.
وی افزود: این خواسته مهم مردم است که چرا مفسدان اقتصادی که فسادشان محرز شده و دستگاه قضایی بر مفسد فی الارض بودن آنان تاکید دارد، اعدام نمی شوند و اگر چند نفر از این مفسدان اعدام شوند، دل مردم آرام می شود.
وی ادامه داد: مردم از این مساله ناراحت هستند که شهرام جزایری چند سال قبل فساد اقتصادی مرتکب شده و بعد از چند سال حبس قصد فرار از کشور را داشته و بابک زنجانی با وجود فسادهای فراوان تاکنون دستگاه قضایی حکم اعدام آنان را صادر نکرده است.
خطیب نماز جمعه گناباد گفت: مسئولانی که کارنامه خوبی ندارند باید کنار گذاشته شوند و جوانان مومن و انقلابی و متخصص جایگزین آنان شوند و گلوگاههای فساد در بانکها و مناطق ویژه اقتصادی مسدود شود.
امام جمعه تربت حیدریه نیز گفت: امروز استکبار در تلاش است ضمن ترویج ناامیدی در جامعه، ناکارآمدی، فقدان توانمندی و غیرقابل حل بودن مشکلات را در جامعه القا کند.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: در پاسخ به این توطئه ها لازم است مسئولان در کنار هم و با یک برنامه دقیق و حساب شده در برابر دشمن ایستادگی کرده و نسبت به رفع مشکلات و کمبودها اقدام کنند.
5132/6121/1744/2095/8145/7495
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.