سردار یعقوبعلی نظری عصر پنجشنبه در مراسم آغاز طرح ولایت ویژه دانشجویان خراسان رضوی افزود: دشمن برای رسیدن به هدف خود راهبرد اقتصادی و اجتماعی را پیگیری می کند و همه عوامل نفاق، سلطنت ‌طلب‌ ها و نفوذی ها را بسیج کرده‌ است.
وی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم مسائل اقتصادی و اجتماعی مخلوط شود و مسئولان باید مشکلات را به سرعت و به موقع با استفاده از ظرفیت ‌های موجود و تکیه بر توان داخلی و با عزم، اراده و کار جهادی رفع کنند.
وی گفت: امروز خط مقدم مبارزه با دشمن در مرزهای فلسطین است و گلوی استکبار جهانی در این مرزها و به وسیله سربازان انقلابی در حال فشرده شدن است.
سردار نظری افزود: رژیم صهیونیستی اینک تحت فشار مردم جنگ دیده و با انگیزه سوریه و مردم فلسطین است و جبهه مقاومت یقه استکبار را در خانه خودش گرفته و دنیای کفر دیگر قادر به مقابله با قدرت انقلاب اسلامی نیست.
وی اظهار داشت: دشمن میدان فشار اقتصادی برای فراهم شدن نارضایتی را ایجاد کرده تا فشار بر گلوی رژیم صهیونیستی را کاهش دهد لذا باید هوشیار باشیم و پاشنه آشیل دشمن و نقطه ضعف آن را بشناسیم و مقتدارنه بر دشمن فشار وارد کنیم.
وی سرمایه معنوی جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را قدرت خدا و تکیه بر خداوند دانست و گفت: دشمن این سرمایه را ندارد لذا باید مواضع و برنامه های دشمن را بشناسیم و از او غافل نشویم.
سردار نظری افزود: مواضع ترامپ باعث شد شفاف سازی صورت گیرد و ایادی او برای جهان اسلام شناخته شوند.
وی اظهار داشت: امروز همه پرده های بین جبهه حق و دنیای استکبار در حال افتادن است و مسلمانان باید خائنان به جامعه اسلامی را بهتر بشناسند و این شناخت در گذر زمان و در تقابلها بهتر انجام می شود.

*حضور 350 دانشجو در طرح ولایت
مسئول اطلاع رسانی و روابط عمومی بسیج دانشجویی خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: 350 دانشجوی بسیجی این استان در طرح 12 روزه ولایت شرکت دارند.
سید علیرضا موسوی عارف افزود: در این مدت کلاسهای مبانی اندیشه سیاسی، تمدن اسلامی، تحولات منطقه، نفوذ و جنگ نرم برای دانشجویان شرکت کننده برگزار می شود.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.