به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین معصومی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر شهرستان تربت حیدریه افزود: پدران شهدا ،جانبازان و آزادگان می توانند الگوی مردم داری را به پسران این سرزمین، و مادران، همسران شهدا، همسران آزادگان و جانبازان می توانند صبر، ایثار و مقاومت را به دختران ایران اسلامی بیاموزند.
وی با بیان اینکه ایثارگران پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند، اظهار داشت: نسل جوان جامعه باید با رشادت ها و ایثارگری های شهدا آشنا شوند و بدانند که امنیت ایران اسلامی با خون شهدا تامین و تضمین شده است.
معصومی در بیان علت سفرش به تربت حیدریه گفت: رفع یا پیگیری مشکلات خانواده ایثارگر تربت حیدریه عمده ترین دلیل این سفر است و ظهر امروز نیز در جلسه شورای اداری ویژه بررسی مشکلات ایثارگران که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد، به تشریک مساعی با آن ها برای رفع مشکلات این عزیزان خواهیم پرداخت.
وی اظهار داشت: مطمئن باشید آن بخش از مشکلات که به صورت حضوری قابل رفع باشد، همینجا و اگر نیاز به پیگیری و انجام مکاتبات اداری داشته باشد، انجام خواهد شد.
طبق آمار منتشره از سوی بنیاد شهید تربت حیدریه، این شهرستان 621 شهید، 141 آزاده و یکهزار و 680 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده که از جانبازان شهرستان 690 نفر بالای 25 درصد هستند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.