به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام پرویز ولی زاده روز سه شنبه در نشست ترویج و توسعه فرهنگ شهادت که با حضور فرمانداران شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد واقع در غرب مازندران برگزار شد ، افزود : از اقدامات دولت تدبیر و امید در حمایت از ایثارگران می توان به ابلاغ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ، ابلاغ سند راهبردی و تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.
وی با بیان اینکه امنیت کشور را مرهون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم ، اظهار داشت : دولت در فروردین سال گذشته چهار هزار میلیارد تومان بدهی معوقه خانواده شهدا را پرداخت کرد.
ولی زاده افزود : در نهاد ریاست جمهوری اراده جدی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده های شهدا حاکم است و شخص دکتر روحانی به همراه معاونانش نیز به مناسبت های مختلف با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار می کنند که نشان از توجه ویژه دولت به مقام شامخ شهدا و ایثارگران است.
وی با اشاره به برنامه ششم توسعه در بخش ایثارگران ، گفت : رسیدگی به امور ایثارگران یکی دیگر از برنامه‌های نهادینه شده در برنامه ششم توسعه کشور است.
به گفته مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری ، دغدغه تمام مسئولان باید توجه جدی به خانواده های شهدا و ایثارگران و حل مشکلات آنان باشد و نباید در پاسخگویی به خانواده های شهدا قصور، تعلل یا کوتاهی صورت گیرد.
وی ساماندهی گلزارشهدا را یکی از دغدغه های دولت برشمرد و یادآور شد : به تمام استانداران و مدیران تاکید شده ضمن ساماندهی گلزار شهدا در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت قدم بردارند.
در این جلسه فرمانداران سه شهرستان غرب مازندران و برخی مدیران دستگاه های اجرایی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ترویج و توسعه فرهنگ شهادت در جامعه پرداختند.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن 562 شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.