حسن رضایی منفرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پارسال نیز تعداد 83 پرونده طلاق به درخواست طرفین وارد دوایر دادگستری تایباد شد که از این تعداد 69 مورد به طلاق انجامید.
وی تعداد طلاق توافقی را از ابتدای امسال تاکنون در تایباد صفر مورد اعلام و بیان کرد: سال گذشته قضایی از ابتدای تیر 96 تا ابتدای تیر ماه امسال 17 هزار و 236 پرونده به محاکم تایباد وارد و 16 هزار و 464 پرونده خارج شد.
رئیس دادگستری تایباد در ادامه از افزایش رسیدگی به پرونده های موجود در دادگستری این شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و 111 پرونده وارد دستگاه قضایی و چهار هزار و 174 پرونده خارج شد که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در راستای خدمت رسانی و به سرانجام رساندن پرونده ها در حوزه های مختلف و طبق استانداردهای تعریف شده نسبت به مدت زمان رسیدگی 61 روزه کنونی این مدت زمان در شعبه اول حقوقی به 31 روز، در شعبه 101 به 35 روز و در شعبه دوم حقوقی به 34 روز رسیده است.
رضایی منفرد گفت: بیشترین ورودی پرونده ها به دادگستری تایباد مربوط به ضرب و جرح، تصادف و مواد مخدر است.
مرکز شهرستان 110 هزار نفری تایباد در فاصله 228 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد مرکب از دو شهر و دو بخش مرکزی و میان ولایت 38 روستا دارد. 36 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.