سردار حسین سلامی روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس در مشهد افزود: کسانی که نگران کمک به مردم غزه و فلسطین هستند حتی به کودکان ایران هم کمک نمی‌ کنند، کسانی که شعار جانم فدای ایران سر می‌ دهند اگر ایران در خطر باشد برای یک ثانیه هم مقابل دشمن نمی ایستند.
وی اظهار کرد: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می ‌دهند جزو ملت ما نیستند زیرا ملت ما کسانی هستند که طی هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادگی کردند و اکنون هم اجازه نمی ‌دهند این سرزمین تحت نفوذ دشمن قرار گیرد.
وی گفت: 70 سال است خنجری زهر آگین در پهلوی امت اسلام فرو رفته است و همه مصیبت های عالم اسلام ناشی از موجودیت رژیم مصنوعی، جعلی، بی ریشه و فاقد هویت صهیونیستی است.
سردار سلامی افزود: این رژیم باعث شده است ملت فلسطین از سرزمین خود آواره و محروم شود و تحت شدیدترین تهاجم و مصیبت ها قرار گیرد.
وی اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی نه تنها برای بقای فلسطین خطرناک است بلکه همه دنیای اسلام را تهدید می کند و فلسفه اصلی تشکیل این رژیم این است که جغرافیای سیاسی، نظامی، امنیتی و سرزمینی آمریکا را از هزاران کیلومتر آن طرف ‌تر، به سرزمین ‌های اسلامی امتداد دهد.
وی گفت: این رژیم اهرم سیاست های آمریکا علیه جهان اسلام است به همین خاطر آمریکا با تمام وجود از این رژیم حمایت می ‌کند و همه قطعنامه هایی که علیه آن باشد را وتو می‌کند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سیاست های آمریکا از دریچه منافع رژیم صهیونیستی در جهان اسلام تنظیم می‌ شود و بین رژیم صهیونیستی و آمریکا یک پیوند ناگسستنی وجود دارد.
وی اظهار کرد: ملت ما هوشیار است و می ‌داند تا زمانی که از ولی فقیه تبعیت ‌کند هیچ آسیبی نمی‌ بیند، چنانکه امام خمینی (ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیب نرسد، آنهایی که ولی فقیه نداشتند کشورشان اشغال و ملت آنها آواره شدند.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال سلب امید از مردم است گفت: دشمنان القا می‌ کنند که نظام اسلامی سست شده است در حالی که این ملت مستحکم تر و مقتدرتر از همیشه است.
سردار سلامی افزود: از هیاهو و ارعاب دشمن نمی هراسیم زیرا دشمن در طول این چهل سال همه قدرت خود را به ما نشان داده است و هیچ چیز پنهانی ندارد، 40 سال است با همه ارکان غرب و متحدانش در ستیز هستیم و با تجربه هشت سال دفاع مقدس قوی تر شده ایم.
وی اظهار کرد: جهان امروز میداند انرژی تحت سیطره امنیتی ایران است و اگر غرب صنعت خویش را با انرژی خلیج فارس رونق می ‌دهد به این خاطر است که تا به امروز نجابت به خرج داده ایم چون نمیخواهیم مسئله ساز باشیم بلکه می‌ خواهیم حلال ‌مشکلات باشیم.
وی گفت: دشمنان می ‌خواهند ارکان قوت خود را تضعیف کنیم در حالی که موشک قدرت بازدارنده ماست، آنها می‌ گویند به دست خودتان خود را خلع سلاح کنید فکر می کنند در مقابل خواسته‌ های آنها کوتاه می‌ آییم.
وی ادامه داد: آنها می گویند دست از حمایت فلسطین و حزب الله لبنان بردارید در حالی که این 2 ارکان قدرت جهان اسلام هستند.
سردار سلامی افزود: وظیفه داریم از ملت فلسطین حمایت کنیم این موضوع بخشی از سیاست امنیت ملی ماست که باید گلوی دشمن را در دور دست بفشاریم تا دشمن به ما نزدیک نشود.
وی اظهار کرد: حمایت از سوریه، لبنان و فلسطین دفاع از حریم امنیت ملی ماست.
وی گفت: در سوریه ارتش بین المللی اسلامی شکل گرفته و آنها صدای جوانان ما را در نزدیکی بلندی های جولان می ‌شنوند و بقای رژیم صهیونیستی هیچگاه مانند امروز در معرض خطر نبوده است.
وی ادامه داد: چند ماه است خواب از چشم این رژیم ربوده شده است و نگران و مضطرب هستند چون خطر برای آنها جدی است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این رژیم به آمریکا تکیه کرده است و به آنها می ‌گوییم آمریکا نمی‌ تواند از هیچ رژیم دست نشانده خود حمایت کند چنانکه نتوانست برای شاه، حسنی مبارک و بن علی کاری انجام دهد.
وی اظهار کرد: رژیمی که در فکر مدیترانه تا فرات بود امروز دور خود را با دیوارهای بتونی مانند یک قلعه و پادگان با سیم خاردار و دوربین مجهز کرده است اما باز هم آرامش ندارد.
وی گفت: دشمن ما مانند یک بادکنک است که با یک سوزن نابود می شود.
وی افزود: هفت سال است آمریکا، رژیم صهیونیستی و شرکای منطقه‌ ای آنها سوریه را مورد تهاجم قرار داده اند اما کاری از پیش نبردند.
سردار سلامی اظهار کرد: کاری که رهبران بزرگ انقلاب انجام دادند این بود که اجازه بسط قلمرو این رژیم اشغالگر را ندادند و در مقابل مخاطرات این رژیم ایستادند و آنها را با شکست مواجه کردند.
وی گفت: امروز روح جهاد در کالبد ملت های مسلمان دمیده شده و جوانان با غیرت اسلامی به نبرد با رژیم صهیونیستی و متحدان آن افتخار می ‌کنند و شهادت برای آنها شرف است.
وی با بیان اینکه امروز موازنه را تغییر داده ایم افزود: اگر امروز در ایران سرافراز، مقتدر و امن هستیم به واسطه قدرتمندی ماست.
سردار سلامی اظهار کرد: ملت قدرتمند ایران و رهبر حکیم و مدبر آن تصمیم گرفته ‌اند، مقتدر، عزیز و مستقل از اراده قدرت ها، راه خود را ادامه دهند.
در این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس مورد تایید شرکت کنندگان قرار گرفت.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.