محمدمهدی مروج الشریعه روز جمعه در راهپیمایی روز قدس بیرجند مرکز خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عهدشکنی و بداخلاقی آمریکا در برجام و قرار گرفتن در مسیر خلاف مورد توافق جهانی و قوانین بین المللی، یکی از علت های اصلی حضور متمایز مردم ایران در راهپیمایی روز قدس 97 نسبت به سال های گذشته است.
وی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال در جای جای کشور ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور گسترده مردم علت را به وضوح بیان می کند.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دشمن آشکارا بازی می کند گفت: تقویت ایران هراسی در جهان در دستور کار استکباریان قرار گرفته است و این روند به صورت روشن و واضح از سوی ایادی استکبار بیان می شود.
وی ادامه داد: با وجود شکاف در نوع رفتار استکباریان یک روش دیگر با رفتن و ماندن آمریکایی ها و اروپایی ها در برجام شروع شده است که قطعه مواضع شفاف جهانی در خصوص برجام نشان می دهد باید از حقوق حقه خود دفاع کنیم.
مروج الشریعه گفت: مادامی که حقوق ایران و ایرانی رعایت نشود این صف آرایی ها خواهد بود و هر سال پررنگ تر خواهد شد که این حماسه ها صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان به نمایش خواهد گذاشت.
به فرمان حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358 و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.
راهپیمایی روز قدس در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم از میدان شهدا تا بلوار پاسداران و مسجد امام حسین (ع) برگزار شد.
مراسم روز جهانی قدس امسال با شعار 'پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی -صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت' علاوه بر بیرجند در شهرستان های استان خراسان جنوبی نیز برگزار شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.