مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این مراسم گفت: نمایشگاه گل و گیاه به همت معاونت خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد برگزار شده و 300 شرکت داخلی و خارجی آخرین محصولات خود را در زمینه انواع گل و گیاه، بذر، کود و سموم در 700 غرفه آن به نمایش گذاشته اند.
علیرضا هوشنگ نژاد افزود: در این نمایشگاه تولیدکنندگان گل و گیاه از استانهای مختلف کشور و نمایندگان شرکت‌ های تولیدی گل و گیاه از کشورهای هلند و آلمان حضور دارند.
وی اظهار کرد: زمینه فعالیت این شرکتها، انواع گل و گیاهان فصلی و دائمی، درختچه های تزئینی و نهال، گیاهان دارویی، نهاده های کشاورزی، سم و کود کشاورزی، ابزار و ادوات باغبانی و کشاورزی، طراحی و اجرای سیستم های آبیاری، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات نگهداری و حمل و نقل، طراحی فضای سبز و مبلمان بوستانی و سازه های گلخانه ای است.
وی گفت: در این نمایشگاه محصولاتی در بخشهای گل شاخ بریده، نمونه هایی از محوطه‌ سازی و منظرسازی، تندیس ‌های گل و محصولات مربوط به باغ بام و دیواره سبز، باغ کودک و گل ‌های آپارتمانی در معرض نمایش قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به برنامه های جانبی این نمایشگاه افزود: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، چهارمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات بوستانی نیز دایر شده و همایش ملی باغ بام و دیوار سبز هم 20 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
وی برگزاری برنامه‌ های فرهنگی و شاد در محل فضای باز نمایشگاه، ارائه برنامه‌ های آموزشی در زمینه کاشت و نگهداری از گل و گیاه و برگزاری نشست‌ های تخصصی بین تولیدکنندگان گل و گیاه ، قدردانی از شهروندان سبز، ادارات سبز، مدارس سبز و تولیدکنندگان را از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه برشمرد.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه مدت پنج روز در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.