گروههای مختلف مردمی با در دست داشتن پرچم های ایران و پلاکاردهایی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی نیشابور صف بسته اند تا هنگام عبور رئیس جمهوری، حجت الاسلام دکتر روحانی را از نزدیک ببینند.
حضور گسترده نوجوانان و جوانان در بین استقبال کنندگان و تشکیل گروههای استقبال نشان دهنده شور و هیجان حاکم بر شهر است. اشتیاق مردم برای برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم استقبال صحنه هایی زیبا و بدیعی از همدلی مردمی خلق کرده است.
در حالی که هنوز چند ساعت تا آغاز برنامه دیدار مردمی رئیس جمهوری مانده است از هم اکنون جمع کثیری از مردم در قالب ستادهای خودجوش با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی به همراه پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی با شوری وصف ناپذیر در معابر و گذرگاهها حضور یافته، و عده زیادی نیز ضمن پخش نقل و شیرینی با سر دادن شعارهای انقلابی و حماسی در ورزشگاه تختی گرد آمده اند.
یکی از دانشجویان دانشگاه نیشابور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مهمترین خواسته ما از رئیس جمهورمان ایجاد اشتغال برای جوانان است.
سمیه حسینی اظهار کرد: اگرچه مشکلات و موانع داخلی و خارجی زیادی بر سر راه دولت تدبیر و امید ایجاد کرده اند ولی ما همچنان امیدمان را به کاردانی دولت تدبیر و امید از دست نداده ایم.
یکی از فعالان حوزه رسانه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید چنان که باید و شاید به اطلاع مردم نرسیده است. رسانه های مستقل باید به دور از تعصب و جانبداری به اطلاع رسانی و روشنگری اذهان مردم نسبت به خدمات دولت بپردازند.
رئیس دولت تدبیر و امید روز یکشنبه در سفری دوروزه به استان خراسان رضوی سفر کرد که سخنرانی در جمع مردم شهرستان های سبزوار و نیشابور از برنامه های این سفر است.
بهره برداری از 41 طرح اقتصادی و عمرانی با هزینه 40 هزار میلیارد ریال از برنامه های رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت دوازدهم در سفر به استان خراسان رضوی است.
معاونان پارلمانی و علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، وزیران بهداشت، ارتباطات، اطلاعات، نیرو، کشور، ورزش و جوانان، نفت، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت رئیس جمهوری را در سفر به خراسان رضوی همراهی می کنند.
تشرف به بارگاه منور امام رضا(ع)، حضور در نشست شورای اداری خراسان رضوی، دیدار با نخبگان و نشست خبری با اصحاب رسانه در مشهد از دیگر برنامه های رئیس جمهوری در سفر دو روزه به خراسان رضوی است.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
5132/9869
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.